Podejrzane komunikaty

Witam.

Mam problem z nieporzadanymi i w mojej opinii podejrzanymi komunikatami. Oto tresc pierwszego z nich pojawiajacego sie doslownie co kilka chwil:

I nastepny rowniez wyskakujacy co chwile:

I ostatni “dziad”:

Wszystko by bylo w najlepszym porzadku gdyby nie fakt iz nie sa to oficjalnie windowskowskie informacje ani ostrzezenia od Avasta. Po drugie mam holenderskie oprogramowanie i angielskie komunikaty w takiej sprawie nigdy sie nie pojawiaja. Po trzecie, gdy probuje wylaczyc dane komunikaty automatycznie przenosi mnie do strony, gdzie znajduje sie programy do pobrani, jednak gdy tylko strona sie zaladuje Avast zaczyna informowac mnie o zagrozeniu… Przeskanowalem kompa za pomoca Avasta i Dr.Weba, znalazlo kilka podejrzanych plikow, usunalem je, jednak nie odnioslo to skutku…

Moglby ktos mi wyjasnic na czym problem polega i jak w najprostszy sposob moge rozwiazac? Prosze o instrukcje “krok po kroku”, gdyz jestem zupelnym laikiem w tych sprawach.

Podaj logi z Hijackthis

Pokaż log z Combofix

Log z Hijackthis

fix w hijackthis

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\Program Files\NetProject\sbmdl.dll


Folder::

C:\Program Files\BearShare Applications\BearShare MediaBar

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe)

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->

02f8f1e3c410a4cc.gif

Powinno się rozpocząć usuwanie i powstanie log, daj ten log na forum.

Log z Combo wykonany tak jak radziles. I jezeli mozna, o co chodzi z tym fixem z Hijack’a? Jak wspomnialem jestem laikiem, wiec nie wiem, czy przypadkowo nie mialem jeszcze czegos wykonac. :wink:

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\WINDOWS\system32\zfaiqwr.dll


Folder::

C:\WINDOWS\system32\717305


Registry::