prosze o sprawdzenie loga.
Psi ,
Proszę zapoznać się z tematem Ważny komunikat dotyczący tytułowania tematów i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
W związku ze zmianą, jaka obowiązuje przy wklejaniu logów na forum - przeczytaj i zastosuj się do Tematu
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
znajdzie sie ktos tak dobry i przeanalizuje mojego loga? Jest to sprawa dla mnie nie cierpiaca zwloki.
Log wygląda na czysty
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
Zastosuj Malwarebytes’ Anti-Malware http://cybertrash.pl/Tata/MBAM/Malwarebytes_%20Anti-Malware.html pełny skan - jak coś znajdzie to usuń zaznaczone - pokaż log
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport