Baarti82
(Baartosh)
5 Kwiecień 2013 10:42
#1
Witam. Pokrótce opiszę problem z moim komputerem. Otóż, od kilku dni następuje samoczynne rozłączanie się internetu (mam wrażenie, że załapałem coś przez Facebook), sam system uruchamia się długo, do tego dochodzą problemy z antywirusem (Bitdefender 2013 Internet Security), a mianowicie dość często po uruchomieniu komputera przez cały czas w zasobniku systemowym po najechaniu na ikonę programu ukazuje się informacja, że pliki programu są ładowane, jednocześnie w samym oknie programu jest wiadomość “Aktualnie jesteś chroniony. Brak zagadnień do naprawy”. Czasami zdarza się również, że centrum akcji Windows pokazuje informację, że program antywirusowy i zapora sieciowa nie są włączone mimo, że w oknie programu wygląda na to że wszystkie składniki programu działają. Wykonałem skanowanie programem OTL i pokazuję logi do sprawdzenia. Z góry dziękuje za pomoc.
EXTRAS http://www.wklej.org/id/1002949/ OTL http://www.wklej.org/id/1002950/
Acorus
(Acorus)
5 Kwiecień 2013 13:20
#2
Odinstaluj HitmanPro 3.7,IObit Apps Toolbar v7.0,ESET Online Scanner v3.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL SRV - [2013-02-23 17:54:28 | 000,805,752 | ---- | M] (Spigot, Inc.) [Auto | Running] – C:\Program Files (x86)\Application Updater\ApplicationUpdater.exe – (Application Updater) IE - HKU.DEFAULT…\URLSearchHook: {03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1} - C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar\IE\7.0\iobitappsToolbarIE.dll (Spigot, Inc.) IE - HKU\S-1-5-18…\URLSearchHook: {03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1} - C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar\IE\7.0\iobitappsToolbarIE.dll (Spigot, Inc.) O2 - BHO: (IObit Apps Toolbar) - {03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1} - C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar\IE\7.0\iobitappsToolbarIE.dll (Spigot, Inc.) O2 - BHO: (no name) - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - No CLSID value found. O2 - BHO: (no name) - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - No CLSID value found. O3 - HKLM…\Toolbar: (IObit Apps Toolbar) - {03EB0E9C-7A91-4381-A220-9B52B641CDB1} - C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar\IE\7.0\iobitappsToolbarIE.dll (Spigot, Inc.) O4 - HKLM…\Run: [] File not found O4 - HKU\S-1-5-19…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found O4 - HKU\S-1-5-20…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} http://dlm.tools.akamai.com/dlmanager/v … .2.6.0.cab (Reg Error: Value error.) O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.5.0/jinsta … s-i586.cab (Reg Error: Value error.) [2013-03-20 08:22:05 | 000,000,000 | —D | C] – C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot [2013-03-20 08:22:05 | 000,000,000 | —D | C] – C:\Program Files (x86)\IObit Apps Toolbar [2013-03-20 08:22:05 | 000,000,000 | —D | C] – C:\Program Files (x86)\Application Updater :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.
.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez Security Check
analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html jako out of date.
Baarti82
(Baartosh)
5 Kwiecień 2013 15:20
#3
Malwarebytes nie znalazł żadnych zainfekowanych plików. Dziękuję za pomoc.