Witam.
Proszę o sprawdzenie loga ComboFix.
Dziękuję.
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum
lub
Zrobiłem ccleanerem i optymalizację.
Teraz sie skanuje Kasperskim.
A nie będę zakładał nowego wątku. Mam drugi kopmputer pracujący w sieci i go też wyczysciłem ze smietniska “z grubsza”.
Proszę o sprawdzenie logu ComboFix_komp2.
Dzięki.
otwórz notatnik i wklej
Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg
Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum
lub
W raporcie czysto
No i drugi komputerek.
Te 5 zainfekowanych pozycji usunąłem z ręki.
Oto raport, kasperski_komp2.
Jeśli usunołeś to powinno być ok