maku13
(maku13)
2 Grudzień 2008 19:38
#1
Witam.
Od 3 dni nie mogę wysyłać maili i wyskakuje wiadomość, że nie można połączyć z serwerem SMTP. Provider zablokował wysyłanie wiadomości z mojego IP, “bo jestem podejrzany” o spamowanie, a tak nie jest.
Proszę o sprawdzenie loga:
HJT: http://wklejto.pl/17041
ComboFix: http://wklejto.pl/17042
Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
Bogus_m
(Bogus M)
3 Grudzień 2008 18:21
#2
masz włączone uwierzytelnianie serwera poczty wychodzącej?
miałem kiedyś coś takiego i włączenie uwierzytelnienia pomogło
huber2t
(huber2t)
3 Grudzień 2008 18:46
#3
W logach nic nie widzę
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Dr.WEB CureIt!
maku13
(maku13)
3 Grudzień 2008 21:51
#4
Dzięki za info w sprawie logów. Oto ostatni z KOS: http://wklejto.pl/17143
Upewniłem się, że “jestem czysty”, provider na moją prośbę odbanował mój IP i jak na razie wszystko jest OK.
Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.