Podkładka chłodząca do laptopa- jaka?

Witam. Szukam podkładki chłodżącej. Zastanawiam się nad tymi z allego za 30zł, ale nie wiem czy to będzie sprzet typu “tydzień potrzymają i zdechną”. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenie, czy moze coś poradzić?

Cóż… ja nie mam doświadczenia, ale mój kolega tak.

Kupił podstawkę za około 45zł w jakimś sklepie w Katowicach i temperatury mu spadły. Podkładkę chłodzącą miał z dwoma wentylatorami, a ta mogła być zasilana przez USB lub przez zewnętrzny zasilacz. Kupił zasilacz z możliwością regulacji napięcia to daje na wiatraki 12V zamiast 5V i wiatraki dają radę. Wie, że się szybciej zużyje, ale woli zużyć podstawkę niż laptopa:P

Mógłbyś się spytać tego kolegi, jak się ta podkładka nazywa?

Nie polecam Ci kupowanie tanich, tandetnych podkładek mało znanych firm. Kupując taką podkładkę nie licz na super efekt. Lepiej dopłacić do porządnej podkładki, np. Zalman, Logitech, Cooler Master itp.

Sam kiedyś miałem tanią podkładkę i po zmianie na Zalmana widać znaczny spadek temperatur, nie to co na tej gównianej (która swoją drogą rozwaliła się po 3 miesiącach).

najlepiej stworzyc wlasną podkladke chlodzaca do laptopa (choc trzeba sie znac na pracach w drewnie na przyklad)

na korzysc samoróbki jest to, że wentylatorki mozesz umiescic tak jak ma twój laptop wyloty powietrza)

a jezeli nie to tylko moge napisac to co kolega.

nie kupuj zadnych tanich badziewi z wyprzedazy z netto, biedronexa czy skąd bóg wie…

kup jakims w sklepie zaufaną marke

Czym się różni np. to

http://allegro.pl/laptop-podstawka-chlo … 55714.html

od tego

http://allegro.pl/podstawka-cooler-mast … 56158.html

Tym:

Dane techniczne:

Wersja Plug & Play - wystarczy podłączyć i od razu pracuje

Złącze: Port USB 2.0 & 1.1

Rozsuwany kabel zasilający o długości maksymalnej aż 50 cm

Napięcie zasilania: poprze USB Port, bez utraty portu, gdyż dodatkowy port znajduje się w podstawce chłodzacej

Napięcie: low DC 5V

Wymiary wentylatorów: 120 x 120 x 25 mm