Podkręcanie Core2Duo 2,00Ghz


(system) #1

Chciałbym podkręcić mojego procka... okazuje się być za słaby na nowe gry....

Niestety mam pewne zastrzeżenia.. Komputer bardzo mi się nagrzewa nawet bez żadnego podkręcania... Czy powinienem podkręcać ??

proszę o opinie...

i jak to zrobić aby efekt był jak najlepszy ?? :? :smiley:


(MariuszListecki) #2

Najpierw to na twoim miejscu postarałbym sie o lepsze chłodzenie przeczyść obudowę posprawdzaj wiatraczki. Na twoim miejscu w stanie obecnym bym nie brał sie za podkręcanie.Moim zdaniem to podaj jeszcze na forum markę i moc zasilacza jaki posiadasz ale to dopiero po naprawieniu ewentualnie wymianie chłodzenia.

Procesor podkręca sie z poziomu biosu podobną są jakieś programy do tego służące ale nawet na tym forum mądrzejsi ode mnie twierdzą że programami procesora się nie podkręca


(system) #3

Komputer kupiłem 3 miechy temu i dokupiłem jeden wiatraczek...

sprzęt mam taki jak w opisie a zasilacz o ile się nie mylę to 400W.

Poradźcie mi czy na prawdę nie powinienem podkręcać... :x


(Kambab87) #4

Dokładnie jaki??

BTW to chyba nie ten dział.


(boczi) #5

Przeniesiono.


(Rastko1) #6

Powidz konkretnie o jakie gry chodzi wątpię żeby procek był za słaby prędzej grafa :?


(system) #7

mam GeForce-a 8800GTS i wątpię że to przez kartę..

Np. Test drive Unlimited na max się lekko zacina, Crysis, Lost Planet, Colin McRae DIRT :confused:

a co do zasilacza....

JEDNAK 350W model: 330U

EN60950

i jakieś zależności...

10A 50-60Hz

+3,3V - 8A

+5V - 10A

+12V - 9A

-5V - 0,5A

-12V - 0,8A

+5VSB - 2A nie wiem co to oznacza ale ktoś musi się na tym znać :smiley: :smiley: :smiley:


(Rastko1) #8

Jaja sobie z nas robisz czy co? Nie wierze że na tym zasilaczu Ci ten sprzęt chodzi, on ma na 12V tylko 9A, ja się nie dziwie że Ci się gry przycinają, komp ma za mało prądu, musisz jak najszybciej zmienić zasilacz na amacroxa ax450


(system) #9

no serio mam taki zasilacz.... a co za słaby ... /??? :shock: :? :? :? :?


(Rastko1) #10

ja się dziwie że w ogóle Ci komp na tym chodzi a Ty się pytasz za słaby? szybko go zmieniaj na taki jaki podałem wyżej :?


(piotrekplay) #11

do potworów wydajności to ona nie należy, a CRYSIS to umie zdusić 8800gtx/gt w SLI...

no i zień ten zasilacz, za słaby zdecydowanie, dziwie się, ze w ogóle komp Ci na tym odpala...

Złączono Posta : 29.11.2007 (Czw) 22:59

:x to jakiś codegen czy co?


(Emilmlo) #12

To nie codegen ale takie samo badziewie, Colorsit to jest.


(system) #13

No wiem że do potworów nie należy ale radzi sobie... :slight_smile:

z resztą nie każdy ma kasę na GTX w SLI :-x

To jaki zasilacz proponujecie oprócz tego

amacrox ax450

????

Na prawde jest aż taki zły ?? :x


(system) #14

Jest zły, bardzo zły! Amacrox Warrior AX450


(system) #15

to widzę że w sklepie komputerowym niezłego Sh*** mi wsadzili :confused: a nie zasilacz...


(system) #16

Obowiązkiem sprzedawcy jest wciskać badziewie które najsłabiej sie sprzedaje :slight_smile:


(system) #17

tylko resztę mam w porządku.... tak mi się wydaje... :?