Podkręcanie - do jakich wartości?

Witam,

do jakich wartości można podkręcić mój sprzęt?

Jestem w tych sprawach początkujący, więc proszę o odpowiedź. :slight_smile:

Oto dane mojego komputera - http://www.freefilehosting.net/?id=rdnxkqjc9w==.

Pozdrawiam

:slight_smile:

Próbuj własnoręcznie o najmniejsze dyskretne wartości - i kontroluj temperatury programem AIDA32.

Ale jakimi programami mogę Go podkręcać?

I jakie są maxymalne temperatury dla mojego sprzętu?

nie wiem do czego ten link dałeś, tam nic o Twoim kompie nie jest podaj tu konfigurację kompa

Intel Celeron-S, 1750 MHz (13 x 135) ,

Płyta MSI 815E§T Pro (MS-6337 v5.x) / MS-6337 LE5

512 RAM,

GeForce FX 5200 128 MB,

LITE-ON DVDRW SOHW-1653S (DVD+R9:4x, DVD+RW:16x/4x, DVD-RW:12x/4x, DVD-ROM:16x, CD:48x/24x/48x DVD+RW/DVD-RW) (Może dałoby się nagrywarkę podkręcić 8))

A wszystkie informacje są w tym pliku, należy kliknąć “Download File” i otworzyć w Internet Explorerze :slight_smile:

nagrywarke da sie ‘podkrecic’. Trzeba nowsze firmware wgrac. ;]

tam się ściaąga raport…

Z tego raczej nic nie wydobędziesz.

Procka to najlpiej w BIOSie kręcić…

Zmień firmewara (dostępne na stornie producenta), często dzięki akyualizacji można nagrywać dodatkowe formaty i szybciej wypalać płyty.

marek624 tam jest WSZYSTKO o jego kompie

tak teraz wiem, nie wgłębiłem się w tę stronę mój błąd, ale co do podkręcania to chyba możesz tylko zmieniać FSB co 1 MHz i podwyższyć napięcie w biosie, możnika nie zmienisz 13 / 13x135/ więc podciągaj co 1 MHZ szynę, tak, żeby komp był stabilny, gdy na maksymalnym FSB komp straci stabilność możesz zwiększyć napięcie na procku i woćić o 1 MHz do tyłu, ale maximum 0.2 V, pamięci ustaw najlepiej na auto, grafikę możesz spokojnie / jeśli 128 bit / podkręcić o jakieś 50 MHZ na GPU i Ramdacu, oczywiście jeśli zasilacz wytrzyma, cały czas monitoruj temperaturę procka, nie wiem jakie masz chłodzenie

Złączono Posta : 09.08.2006 (Sro) 22:27