Podkręcanie E6750 i EVGA GF8800GTS 320MB SC

(Adi 90) #1

Mam ogromną prośbę o małą pomoc w podkręcaniu. Tak, jestem nowicjuszem. Komputer w podpisie (przed OC).

Podkręciłem procesor z 2.66GHz do 2.80GHz, zmieniając tylko BUS Speed na 350MHz (8x350). Wszystko chodzi ładnie. Czy mogę podkręcać go stopniowo na BOX'owym wiatraku i bez żadnych zmian oprócz BUS Speed do 3.0GHz ? Na więcej mi nie zależy.

Pamięc ram (PDC22G6400LLK) obecnie jest ustawiona na AUTO w biosie, ale po podkręceniu procka zmieniło się na 420MHz. Działa na razie bez problemu.

memory8880.jpgspdv.jpgcpuhq.jpggrafaz.jpg

Czy możecie polecić jakiś program do przetestowania procesora po OC na win7 64bit ultimate?

Grafikę podkręcam programem Evga Precision v2.0.3

Z początkowych wartości podkręciłem na:

core clock 576 @ 630MHz

shader clock 1350 @ 1430MHz

memory clock 850 @ 910MHz

Grałem z 10min i bez problemowo. Czy dobre wartości ustawiłem na grafice (względem siebie czy ma to jakieś znaczenie?)

Czy mogę jeszcze z jakimś parametrem pojechać do góry?

Również proszę o jakiś program do przetestowania karty i temp. w stresie.

Aktualne temp (podczas normalnej pracy)

tempnz.jpg

Proszę o nie odsyłanie mnie do google... :slight_smile:

(Jaromir Zurawski) #2

Zwiększ trochę napięcie i powinno pójść ładnie :slight_smile:

-- Dodane 24.06.2011 (Pt) 14:15 --

http://forum.pclab.pl/topic/628822-e6750-oc/

(Adi 90) #3

Nie znam się na tym, wole się nie bawić napięciami. Mówisz o napięciach procesora? Na standardowym powinno chyba pójść do 3.0-3.2GHz?

Wartości procka z Biosu:

CPU Core Voltage 1.3500V

DDR2 Voltage Auto

CPU UTT Voltage 1.20000V

MCH 1.25 Voltage Auto

ICH 1.50V Voltage 1.50V

CPU GTLREF 63%

(freedom) #4

Ta, napięcia do takiej częstotliwości raczej nie trzeba zwiększać, powinieneś bezproblemowo podkręcić.