Podkręcanie Intel Celeron 351 3,20 Ghz

Pobawiłem się trochę ustawieniami w biosie i mojego Celeron podkręciłem z 3,20Ghz na 3,60ghz

(jestem kaskaderem) na zasilaczu Colorsit 350w

Nie mam jeszcze karty graficznej dlatego podejrzewam że procesor ma zapas mocy .

I teraz mam pytanie czy możecie z poniższych screenów wywnioskować czy coś jest nie tek z napięciami itp. (jestem zielony)

przechwytywanietz.th.jpg

przechwytywanie3.th.jpg

PS.Czy po dłuższym czasie będę miał fajerwerki ?

Napięcia są ok ale temp samego procesora jest duża

Jaka za duża temperatura? To jest Celeron D (90nm) czyli procek klasy P4. One się grzeją o wiele bardziej niż Core.

Jest dobrze DonDaniel85 , ale za to na dyskach nie powinno w zasadzie przekraczać 40 st.C.

A podkręcasz dla zabawy, czy potrzebujesz większej wydajności? Bo podkręcanie tego procesora w zasadzie nic nie da.

Już lepiej kupić za grosze (bo płyta obsługuje):

http://allegro.pl/intel-celeron-420-1-6 … 02039.html

i podkręcić.

Albo jeszcze lepiej jakiegoś E2140/E2160 za 40-50zł.

Różnica w wydajności nieporównywalna.

A napięcia mierzy się miernikiem.

Planuję kupić Core™ 2 Duo E6700 , ale chyba ich już nie produkują . 2 rdzeniowiec chyba wydajny.

Kusi mnie żeby procesor zrobić z 3.60Ghz na 3.70Ghz .

Podkręcam dla wydajności chociaż z nią tu nie ma problemu nie ma zawiech itp. to tylko tak do momentu kupna nowego procesora.

47 w spoczynku sporo. Ja mam tyle podczas grania

spoczynek.th.jpg

stressj.th.png

screeny z stresu i spoczynku

mam chłodzenie box.

jaką pastę termo przewodzącą mi doradzicie. ale żeby cena była w miarę.

Arctic cooling silver 5

Mowienie ze jego temperatura jest za duza to sie myslicie - to generacja P4 czyli ostrych grzalek. A Athlon 245/255 to dosc chlodne proce (sam posiadam 245) wykreconego na 3.9GHz bez podnoszenia vcore i mam max 52 w stresie.

dzięki wielkie

Dodane 22.09.2011 (Cz) 19:06

A na jakim zasilaczu go podkręciłeś ? jest różnica ?