Podkręcanie Procka

Siemka , chciałbym podkręcić procka do 2Ghz poprzez BIOS.

Nie zabardzo kumam co i jak w BIOSIE, i dlatego szukam ogarnietej osoby która by mi pomogła .

Mój sprzęt jest nieco stary, ma juz 8 lat .

Pokaże wam jego własciwosci :

-zasilacz 230V

-RAM : 1.3GB

-procesor :1800 Mhz (chcem go podkrecic do 2000mhz)

-karta graficzna :NVIDIA GeForce 6200

Czy dało by rade na tym sprzęcie wykręcic 2ghz ?

Zasilacz 230V? Fascynujące.

Nie podkręcisz nic, dopóki nie podasz nazwy procesora i nie wpiszesz w google jego nazwy + magicznego wyrazu “podkręcanie”. Tak trudno to zrobić?

Nazwa Zasilacza : PC POWER SUPPLY , tam cos jeszcze pisalo 350 force.

I jak coś to po necie dużo wertowałem, i dalej jestem zielony.

Tak jak pisałem SZUKAM OGARNIETEJ OSOBY.

Dodane 03.03.2012 (So) 2:09

Zauważyłem, ze dużo osob pisze ze ma zasilacz np 400W, u mnie pisze V .

greg1224 , zamiast kręcić takiego trupa, radziłbym sprzedać ten złom i poskładać coś konkretniejszego. Nowy, w miarę dobry komputer poskładasz już nawet za 1300 złotych. Co do samego podkręcania odradzam, bo przez to możesz się pożegnać z komputerem, zwłaszcza przy takim badziewnym zasilaczu. Po prostu może być tak, że pójdzie ci dym z zasilacza i już będziesz miał po kompie…

A ja Ci po raz kolejny piszę, wpisz nazwę twojego procesora w Google i dopisz “podkręcanie”. Nie zrobimy wszystkiego za Ciebie. No chyba, że się umówisz z informatykiem, zapłacisz mu i on Ci to zrobi:D Ale wtedy musiałbyś znaleźć kogoś z twojej okolicy :razz:

Daj sobie spokój, podkręcenie takiego złomu z 1800 na 2000 nic Ci nie da.

Jak chcesz aby ktoś ci coś poradził, pomógł w tej sprawie to podaj konkretne dane, nazwę i model procesora, markę zasilacza oraz jego moc.

Ja osobiście też dałbym sobie spokój z podkręcaniem takiego sprzętu, praktycznie nic nie osiągniesz, a lepszym chyba rozwiązaniem będzie złożenie nowego komputera.