Witam,
Od dwóch dni odczuwam spadek jakości połączenia w tym szybkości pobierania. Prosiłbym o przejrzenie loga.
Log z OTL:
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Witam,
Od dwóch dni odczuwam spadek jakości połączenia w tym szybkości pobierania. Prosiłbym o przejrzenie loga.
Log z OTL:
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum
Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
Odinstaluj zamiast niego pobierz i zainstaluj oraz wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html Jak program coś znajdzie podaj raport na forum
Malwarebytes usunął to co miało zostać usunięte Nie widzę tutaj infekcji
Uruchom OTL klikasz Sprzątanie
Widzę pozostałości po AVG użyj AVGRemover http://www.softpedia.com/get/Tweak/Unin … over.shtml