Otóż od 3 lat mam problemem z BlueScreen’em , komputer wyłącza się raz na 4-5 dni jest to bardzo uciążliwe, robiłem już temat dotyczący tego na innym forum, ale nie dostałem odpowiedzi. Dlatego się zwracam do was żebyście mi pomogli :C.
Oto screenshot z programu “BlueScreenView”.
*Reinstalacja sterowników karty graficznej i płyty głównej nic nie pomogła*
Dysk jest w porządku jednakże parametr (C0) oznacza nagłe odcięcia zasilania tzn. że komputer był wyłączany w sposób nienaturalny (nie poprzez przycisk w menu start).
Dysk OK jak pisał @grabkamy. Proponowałbym sprawdzić jeszcze ram memtestem przynajmniej 3 pełne cykle. Jeżeli masz więcej niż jedną kość pamięci w laptopie to każda kość osobno. Monitorujesz temperatury laptopa?
Wciskam normalnie przez przycisk zamknij w menu start, ale pokazuje się ‘Oczekiwanie na ‘Task host’ czy coś takiego’ z tym nie wiedziałem co zrobić. ‘http://www.memtest86.com/downloads/memtest86-iso.zip’ ale masz screena drugiego.
Musisz pobrać rozpakować RAZ żeby było ISO (jeden plik). Nagrać na płytę np. CDBurnerXP przez opcję Nagraj obraz ISO. Zbootować płytę jak Windowsa i każda kość osobno z tego co widzę masz dwie więc jedną musisz wyciągnąć i dopiero odpalić program. Jak skończą się 3 pełne cykle wyłączyć komputer i zrobić podmianę kości i znowu uruchomić memtesta. Jak nie będzie nic na czerwono jak na załączonym screenie http://blog.corsair.com/wp-content/uploads/2010/03/Memtest-with-Errors.jpg to jest ok. W innym wypadku któraś kość do wymiany mało prawdopodobne żeby dwie nie działały.
Oto mój wykonany memtest (jeden zrobiłem później), domyślam się że po takiej liczbie błedów coś z nimi jest nie tak (uruchomiłem skanowanie nie wyjmując żadnej kości).