Pojawiłe się plik Ufo.exe

Witam

Mam podobny problem z plikiem Ufo.exe. Jestem trochę zielony więc proszę o pomoc. Zrobiłem skan za pomocą ComboFix i wyszło:

jak również za pomocą HijackThis i wyszło:

I to byłoby na tyle moich umiejętności. Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś rzucił na to okiem i ewentualnie mi coś podpowiedział. Z góry dziękuje. Ps. Nie wiem czy to ma znaczenie ale skanowałem z podłączonym nośnikiem pamięci na którym pojawił sie ufo.exe

Pobierz program SDFix

Wybacz, że tak późno. Zrobiłem tak jak powiedziałeś:

raport:

Dorzucić też plik “catchme” ??

Gdzie dokładnie jest plik Ufo.exe

A więc po kolei:

-najprawdopodobniej ściągnąłem go z internetu albo siostra przyniosła go na pen drive,

-antywirus wykrył go ale nie mógł skasować, bo wyskoczyło, że brak dostępu, albo coś takiego

-po ponownym podłączeniu pen drive’a pliku ufo.exe już nie było, uznałem że się usunął,

  • zanoszę pen drive do kolegi- ufo.exe jest i podobna sytuacja,

-komputer zaczyna się mulić

-podłączam kartę pamięci- plik ufo.exe pojawia się również na niej

  • następnie gruntowny skan komputera: jakiś trojan w D:SystemVolumeInformation, problemy z usunięciem, po restarcie znika

-zaczynają się dziać dziwne rzeczy, każdy program uruchamia się poprzez Uruchom jako…, część programów nie działa;

-trochę poszukałem w internecie, bezskutecznie

-niestety: format pen drive; format karta pamięci; format dysk;

-nowy windows, wszystko śmiga,

-podłączam pen driva-ok :slight_smile:

-podłączam karte- alarm o ufo.exe- próba usunięcia- brak dostępu- plik ufo znika

-skanowanie nic nie wykazuje,

dysk czysty, pen drive czysty, karta czysta;

  • tyle tylko że wtedy też tak było i nie miałem już siły na kolejny format więc napisałem na forum…

Prawoklik na Mój Komputer>>Przywracanie systemu>> wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.

Przywracanie systemu wyłączone.

Co teraz??

Ps. Czy komputer jest czysty?

Przed czym zabezpiecza wyłączenie przywracania systemu?