Polaczenie bezposrednie


(Igorenek) #1

nie wiem czy byla o tym mowa w innych topicach ale coz :stuck_out_tongue: kumpel przyniosl do mnie komp polaczylismy je kabelkiem no i nie wiemy co dalej :smiley: mozecie nam szybko pomoc? plz


(pysiu) #2

jakim kablem a jak juz to http://banita.pl/~pysiu/siec%20lan/index.html


(Igorenek) #3

łoj bylem w sklepie poprosilem kabel do sieci ethernet i gosc mi dal... a co do tego obrazka to sprobuje :stuck_out_tongue: no wpisalem te adresy... a przy polaczeniu sieciowym nadal czerwony krzyzyk..


(pysiu) #4

ale jak nie bedzie skrosowany to nic nie zadziala sprawdż kolejnosc kabelków we wtykach tak jak na obrazku schemat :wink: :wink:


(Igorenek) #5

um.. moze bedzie lepiej jak mi dasz swoj nr gg ^^ jeli mozesz napisz mi na priva numerek.. plz

no to teraz chyba juz wiem dlaczego nie mam tej sieci... (tzn prawie wiem :P) pisze przy obydwu kompach ze kabel sieciowy jest odlaczony. wydaje mi sie ze cos jest z kablem po prostu.. tylko zebym jeszcze wiedzial co... :stuck_out_tongue: