Połączenie bezprzewodowe - Ograniczenie lub brak łączności

Witam,

Problem mój polega na tym, że w sieci bezprzewodowej jest ograniczenie lub brak łączności.

Mam zainstalowaną antenę na dachu i podłączoną kablem do karty sieciowej bezprzewodowej.

Wyszukało mi otwartą sieć, dałem ją do profilu i aktywowałem. I wszystko jest w porządku

poza tym, że obok tych dwóch monitorków co jest połączenie jest żółty trójkącik.

Jak kliknę na to połączenie: STAN to wysłano pakiety idą mi liczby w górę, ale wysłano stoi

w miejscu. Nie można połączyć się z żadną stroną internetową.

Nie wiem jak ten problem rozwiązać. Proszę fachowców jak rozwiązać ten problem.

Nadmienię, że mam antenę Yagi 19Dbi i kartę bezprzewodową EDIMAX.

Dokładnie ten zestaw mam, ale nie od tego sprzedawcy.

http://www.allegro.pl/item299921718_zes … gw_fv.html

ta sieć filtruje mac, więc musiałbyś sobie go zmienić na taki sam jak ma ktoś kto jest podłączony do tej sieci.

pozdrawiam

Czy możesz prościej, bo ja jestem laikiem w tych sprawach.

Filtruje mac, co to jest i gdzie mam sobie to zmienić.

Każda karta sieciowa czy reuter posiada swój unikalny “numer ID” tzw. MAC. To tak jak każdy obywatel w Polsce posiada unikalny numer …PESEL. Niektórzy usługodawcy internetowi pozwalają korzystać z sieci tylko tym MAC-om które są wprowadzone w bazę dopuszczonych użytkowników. Jeżeli Twój MAC nie znajduje się na liście dopuszczonych, wtedy nie będziesz mógł po prostu korzystać z tej sieci .

Musisz postarać się o wprowadzenie Twojego MAC-a do dopuszczonych lub zmienić MAC-a swojej karty na MAC-a dopuszczonego.

Programy do zmiany MAC-a znajdziesz na Google.

Jeżeli sieć jest otwarta to raczej nie powinno być filtracji MAC adresów, a zaznaczyłeś w opcjach połączenia bezprzewodowego automatyczne pozyskiwanie adresu IP i serwerów DNS? Być może, że trzeba “na sztywno” wpisać IP i serwery dlatego wskazany byłby kontakt z administratorem tej sieci. Co do zmiany MAC adresu to po co zmieniać na jakiś inny dopuszczony w tej sieci? Jeżeli byłaby faktycznie filtracja to spowoduje to tylko konflikt z innym adresem w sieci i nie będzie połączenia, a poza tym trzeba znać adresy dopuszczone w tej sieci aby dokonać takiej zmiany, lepiej podać administratorowi sieci swój MAC adres aby dodał go na AP do listy dozwolonych adresów.