Witam, mam pytanie odnośnie możliwości połączenia kilku kont użytkowników. Tzn posiadam 3 konta i chciałbym uzyskać jedno. Ogółem nie wiem czy w ogóle istnieje taka opcja, wiec proszę o pomoc. Z góry dzięki za pomoc.
Nie ma żadnej rozsądnej metody. Możesz jedynie pokopiować pliki (dokumenty i inne pliki utworzone przez użytkownika) ze wszystkich kont tak, aby wszystkie trzy zawierały to samo. Innych ustawień (wpisy w rejestrze i pliki z Documents and Settings rozsądnie scalić nie można i możesz jedynie zdecydować się na używanie jednego z zestawów.
a moge zostawic tylko jedno konto ze skutecznym usunieciem pozostalych? i jak to zrobic =)?
Możesz usunąć, chociaż nie widzę celu. Nie używane konto “jeść nie woła” a bywa, że może się w awaryjnych sytuacjach przydać. Ale jeżeli chcesz usunąć, to albo w Panel Sterowania -> Konta użytkowników, albo Start -> Uruchom -> control userpasswords2 i działasz.
Ok wiem wszystko. Dzięki za pomoc. pozdrawiam