Połączenie miedzy punktem dostępu , routerem lub modemem kablowym a internetem zostało przerwane

Po formacie mam taki błąd i nie wiem jak go ugryźć . Co będzie potrzebne to wrzucę : )

Hej,

Na początek aktualizacja sterowników do kart sieciowych, których używasz.

Pozdrawiam,
Dimatheus

Zrobione i dalej to samo 

Hej,

A przy jakim połączeniu pojawia się  błąd - kablowym czy WiFi? System zaktualizowany?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Tak , zaktualizowałem go tylko “ważnymi aktualizacjami” . Błąd występuje przy połączeni poprzez wifi a żeby podłączyc kablem i sprawdzić to nie mam możliwości 

Hej,

A możesz napisać dlaczego?

Jaka to dokładnie karta sieciowa? Jaki model?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Jest w szafce , która jest pod sufitem a kiedyś w sumie próbowałem i podziałało kilkadziesiąt minut i po tym czasie padło . Karta to broadcom 802.11n , aktualny sterownik jest z 2012 bo na płytce , która dostałem przy zakupie laptopa są tylko 2 wersje a ta jest “najnowsza” . Według mnie karty nie trzeba brać pod uwagę ponieważ zainwestowałem w jakaś  na usb od tp-link i podziałało kilka godzinek ale pózniej znowu kaplica .

Hej,

  • A z innymi komputerami w domu tez pojawia się taki problem?
  • Z jakimi są systemami?
  • A może to router się przywiesza?

Pozdrawiam,
Dimatheus

Na innych działa w porządku , chyba router mnie przywiesza :smiley:

wszyscy mamy win7 , gdybym miał dostęp do routera ( konfiguracji ) to byłoby prościej 

Podobno jest tak ze jakbym zadzwonił do upc to oni mogliby to sprawdzić bo i tak maja do dostęp do mojego router ?

Hej,

Tzn? Co masz na myśli? Nie możesz zalogować się do panelu routera z UPC?

Tak, powinni mieć możliwość zalogowania się na własny sprzęt.

Pozdrawiam,
Dimatheus