Połączenie telefoniczne

Witam mam livebox 2.0 neostrada i chciałbym połączyć go połączeniem telefonicznym. Lecz gdy biorę utwórz nowe połączenie->połącz z internetem->konfiguruj moje połączenie ręcznie->połącz używając modemu telefonicznego i wpisuję nazwę Internet ADSL podaje numer 523817300 i nazwę użytkownika i hasło to i tak nie działa jest napisane Niedostępne - brak urządzenie. Mam livebox’a połączonego kablem Ethernet. Czemu to nie działa?

“prosta i szybka instalacja: modem livebox tp dostępny jest w zestawie do samodzielnej instalacji, a dzięki przejrzystej instrukcji można uruchomić usługę nesotarda tp w bardzo krótkim czasie. Podczas instalacji Użytkownik zawsze możne liczyć na fachową pomoc i pełne wsparcie Pomocy Technicznej dostępnej pod numerem 801 505 505.”

tak pewnie będzie ci łatwiej :slight_smile:

no tylko że jak do nich dzwoniłem mówili że to wina kompa no to zrobiłem format a dalej się nie da to napisałem tu :wink:

Poczytaj może tu viewtopic.php?f=2&t=297657

maciek990 , Zmień tytuł, by był związany z problemem, korzystając z przycisku EDYTUJ.

Zapoznaj się z TYMI informacjami.

A czy opisałeś im w ogóle, co robiłeś?

W ten sposób mógłbyś połączyć się z Internetem korzystając z modemu. Ty masz router. Modem jest w routerze, a router połączony jest z komputerem poprzez sieć komputerową w standardzie Ethernet.

Czy w oknie połączeń sieciowych masz coś takiego jak Połączenie lokalne? Czy to połączenie jest włączone i połączone?