Połączenie z neostradą


(La Verdad) #21

to tak zostawiam cfos speeda i instaluje auto conecta i nie musze juz ustawiać cfos speeda ani nic, on na domyslnych ustawieniach pracuje ok tak?

nic nie trzeba konfogurować ?

do tej pory własnie miałem jako połączenie dial up, ale teraz mam szerokopasmowe , zobaczymy co z tym, a słuchaj jest może do nabycia jakać przelotka z modemu sagema tak żeby podłączyć pod karte ethernet czy jakoś tak która jets w budowana w mojego kompa ?

wtedy chyba dało by się zrobic połączenie szerokopasmowe które jest non stop właczone, tak ?? czy się myle


(Patricko) #22

Co do przejsciowki z dsl na sieciowa to niewiem :frowning:

Ale co do wlaczania sie cFosSpeeda podczas uruchamiania polaczenia z internetem to tak. Bedzie sie on wlaczal razem z uruchomieniem.

Moze sie tylko niepojawic to okienko w prawym dolnym rogu ekranu.

Ale to wystarcz klinkac na ikone cFosSpeed'a w trayu i wszystko bedzie ok.


(La Verdad) #23

ale cfos speed będzie działał dobrze ze standardowymi ustawieniami czy muszę jeszcze cos w nim konfigurować ?


(Pzontek) #24

Z tym sie nie zgodze, można stworzyć połączenie

(tylko nie wiem jak to jest przy szerokopasmowym) i skrót jego wkleić w autostart systemu i wtedy automatycznie przy starcie windy siępołączy;)

Ps. przynajmniej mi na dial-up działa


(Patricko) #25

la_verdad

Nie musisz nic zmieniac w CfosSpeed'ie.

Wszystko bedzie dobrze dzialac.

Mysle ze po zainstalowaniu dales mu zeby byl domslna aplikacja do laczenia z internetem? Jesli tak to wszystko jest ok.


(La Verdad) #26

ok dzięki już wszystko wiem, jeszcze tylko jedno mi powiedz czym rózni sie cfos speed od cfos ??


(Patricko) #27

Troche o CfosSpedd .

Troche o Cfos.


(agaopo) #28

Rozwiązanie (dla XP):

Panel sterowania>>>Połączenia sieciowe>>>Właściwości (danego połączenia)>>>Odznaczamy "pokaż ikonę w obszarze powiadomień podczas połączenia"


(Stamp) #29

Mam pytanie - jakie dane wpisać w połączeniu przez WAN Miniport (PPPoE)? XP pozwala tworzyć takie połączenia, a nawet sam je produkuje zaraz po instalacji