Połączenie z serwerem zakończone porażką o co chodzi

(Korol1984) #1

Mam taki problem podczas próby zalogowania sie na obojętnie jaki czat lub obojętnie jakie gry online nie moge połączyć sie z serwerem kiedyś było wszystko ok od 2 tygodni tak sie dzieje zrobiłem format wgrałem tylko to co potrzebne do grania i czatowania i dalej to samo. Z adminem też nie miałem problemów nigdy, żeby blokował porty nie mam pojęcia o co tu chodzi system winxp professional bez sp2.... :frowning:

(JNJN) #2

A Jave wgrałeś.

(Korol1984) #3

Mam wszystko co jest potrzebne do czatowania i grania online! !!

(W32 Sasser) #4

A nie blokuje tego jakiś firewall? Napisz, czy używasz jakiegoś firewalla, a jeśli tak, to jakiego?

Żebyś miał pewność, uruchom komputer w "trybie awaryjnym z obsługą sieci" i sprawdź, czy wszystko jest Ok.

(Korol1984) #5

tylko w pandzie jest jakiś firewall ale go wyłącze i to samo...a tak wogóle jak uruchomić w trybie awaryjnym z obsługą sieci bo jestem zielony :o (jeśli można spytać)??????

(W32 Sasser) #6

Po włączeniu komputera, ale jeszcze przed startem systemu, wciśnij i przytrzymaj klawisz "F8". Pojawi się ekran z wyborem sposobu uruchomienia komputera. Drugi od góry powinien być "tryb awaryjny z obsługą sieci". Wybierz go i wciśnij "Enter".

(Korol1984) #7

W trybie awaryjnym dwa razy wchodziłem na gry i dwa razy odpaliło bez problemu :slight_smile: więc jaka może być przyczyna ???

(W32 Sasser) #8

Taka przyczyna, że jakaś aplikacja blokuje dostęp. Ale jaka, to już sam musisz wywnioskować.

Zobacz jakie masz programy w autostarcie. Spisz sobie wszystko na kartce. Uruchom kompa normalnie. Powyłączaj wszystkie działające programy (oczywiście oprócz systemowych). Teraz sprawdź czy działają gry on-line. Jeśli działają to właczaj kolejno wszystkie programy, które wypisałeś na kartce. Po każdym sprawdź, czy działają gry. Jeśli po uruchomieniu jakiegoś programu przestaną się otwierać te strony, to będziesz znał przyczynę :wink: