Połączenie zostaje przerywane w losowych odstępach czasowych

Witam.

Od jakiegoś miesiąca podczas gdy korzystam z mojego internetu LTE na limit z Play przez router ZTE MF28D często (do 10 razy dziennie) na ikonce połączenia na pasku zadań pojawia się czarny wykrzyknik na żółtym trójkącie. Gdy gram rzadko się to zdarza, lecz przy oglądaniu filmów na youtube, czy przeglądaniu internetu zdarza się to częściej. Pierwszy miesiąc korzystania z usługi był spokojny, czyli że nie miałem tego problemu, lecz gdy zapłaciłem pierwszy rachunek zaczęło mi się tak robić. Co mogę zrobić? Gdy napisałem do nich formularz przedstawiając problem nic nie odpisali.

Na odpowiedź reklamacyjną mają 30 dni. Spróbuj przeinstalować sterowniki do modemu, jak i całe oprogramowanie obsługujące połączenie. Jak nie pomoże to jeżeli masz modem na wypożyczenie, to go wymień, a jeżeli go kupiłeś, to oddaj na gwarancję.

Zapomniałem dodać, że korzystam z adaptera TP Link wn722n na jednym komputerze, na którym występuje problem, na tym, gdzie jest podłączony modem, nic się nie dzieje. Może powstaje jakiś konflikt adresów IP? Aktualizowanie sterowników adaptera nie pomogło, przeinstalować stery modemu będzie ciężej, bo one same się instalowały, nie wiadomo gdzie przy pierwszym podłączeniu. Jakieś porady? Nie do końca wiem, co mogę zrobić.