Pomoc dotycząca zasilacza

Witam,

Jestem totalnym nowicjuszem proszę was doświadczonych expertów o pomoc. (z góry za nią dziękuję i pozdrawiam)

Niedawno kupiłem kompa:

obudowa: SHINOBI LCD + 400W firmy Fever

HDD: Seagate 500 GB 32 MB NCQ-Sata-SataII Baracuda

Grafika: GALAXY 8600GTS 512MB DDR3 1,0ns! COOLERMASTER

Procesor: INTEL DUAL CORE E2200 2.2GHz LGA775 BOX

Płyta: ASUS P5K Pro

Pamięć: 2 x KINGSTON 2GB (2*1GB) PC2-6400 CL6

Proszę was o pomoc dotyczącą zasilacza, czy aby ten zasilacz nie jest za słaby na ten sprzęt ??

Czytałem na forum wiele informacji na temat zasilaczy i nadal nie jestem pewny co do wymiany. Nadmieniam, że sprzęt jest nowy.

Proszę Was o pomoc…

Zasilacz do tej konfiguracji nie jest za słaby ale jest - delikatnie mówiąc - jak bomba - Fever (gorączka :lol: ) może pociągnąć za sobą szereg innych elementów w najmniej spodziewanym momencie :slight_smile: Wymiana jego na przynajmniej Modecom MC450 byłaby dobrym rozwiązaniem.

Czarna lista zasilaczy !

dzięki za pomoc.

Czyli narazie zostaje…

zanim zdążysz kupić nowy może być już za późno…

Czyli jednak wymienić?

A jaki byłby odpowiedni?

Taki na wsam raz.

Pozwole sobie jeszcze zadać pytanko, co się staje ze sprzętem pozostałym jeśli pada zasilacz?

mymaney , napisał, że moc by wystarczyła, ale marka źle wróży.

Jak Masz trochę grosza, to bierz OCZ SXS 500W Rev.2, ewentualnie jakiegoś Chiefteca CTP

Co się dzieje, w najlepszym wypadku rozwala kondensatory na płycie głównej. W gorszym, niszczy płytę, procesor.

Dzięki za pomoc.

Jednak będę rozglądał się za nowym lepszym zasilaczem… :slight_smile:

Jak, jeszcze lepszy to corsair hx620 :wink: (na tzw przyszłość, ale i 520 też wystarczy).

A tak naprzyszłość to jak będziesz wymieniał częśći w kompie to zapytaj na forum bo to co poskładałeś najlepszym wyborem raczej nie jest.

ale za to coś + klawiatura, mysza, i takie tam sprzęty bez monitora zapłaciłem 1421 zł

Masz podobny sprzęt za taką cenę?

(Monitor za 480 zł - ASUS Panorama 19’’ )