Pomoc przy woborze karty graicznej Pilnie (zielony)

Witam!Chciałbym was zapytać jaką kartę graficzną powinienem wybrac :D.

Jestem kompletnie zielony w tych sprawach ma Być ona do 250zł.

Do gry wyłącznie w World of Wordcraft The burning Cruscade i GTA IV.

Dane Komputera; Intel Core 2 duo CPU E7200 2.53GHz.

Vista home edition service pack 2

Płyta głowna; Intel pentinum 3 Xenon 2533mhz

Piamiec fizyczna; 2036mb

Zasilacz; chieftec 440w

Nazwa płyty głównej; Gigabayte GA-G31M-S2l

Ps.Proszę o szybką odpowiedź bo jutro chciałbym jechać po kartę graficzna.A nie mam pojęcia jaką wybrać?Nawet nie wiem na co zwrócić uwagę przy wyborze.A niechce trafić na nieuczciwego sprzedawcę i nieznajacęgo się na tym.Który mi sprzeda coś co nie będzie pasować.Z góry dzieki za odpowiedz;p :P(Bo stara mi się zepsuła.Niema sygnału w ogóle że jest podłączona wszystko jest wsadzone i na swoim miejscu na 100%)

Witam

A po co Ci ta karta.

Bez pisowni j.pol. z Tobą nie pogadam :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Są karty różne:

GF430 albo

Radeon 4830

są też inne no ale…

na tym w WOW pograsz :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ale słyszałem właśnie że niektóre karty mogą gorzej współpracowac z róznymi podzespołami wiec pytam których unikac i która by była dla mnie najlepsza.??Jeszcze nowsze gry jak wyjdą NFS,Gta…Przedewszystkim jak wyjdzie coś Ciekawego to żeby mi Chociaz na najniższych ustawieniach śmigało^^.? (Myślę nad GTS250)

Poleciłbym ci radka HD 4850 do twoich gier spokojnie starczy

Ale jak patrzę na alegro to jakoś mało ich tam dostanę w każdym sklepie(w wiekszosci)czy go ciężko zdobyć?Podoba mi się ten http://allegro.pl/msi-hd4850-1024mb-256 … 07718.html ale ja mam jeszcze takie 4 kabelki co podłaczam do grafiki co one robią potrzebne są bo na tym zdjęciu nie widze takiego wejścia.??

Popieram igrek’a

Jak patrzę na ceneo.pl to tam od 330zł a komputronik.pl 369zł a ja max 250zł;(

karty graf. GF- źle współpracują z procesorami wielordzeniowymi-tak mówią i piszą