Pomoc przy wyborze pasty termoprzewodzącej

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć które pasty są najlepsze? Które najlepiej przewodzą ciepło oraz oczywiście, którą polecacie ? :slight_smile:

Cena nie gra dużej roli, oczywiście w ramach rozsądku :wink:

Jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie.

Pozdrawiam

Warto poczytać…

Ja jak wymieniłem oryginalną pastę na arctic silver to temperatura proca spadła mi o jakieś 5 C więc polecam tą pastę.

Arctic silver 5 - tylko droga :?

Nie jest znowu taka droga. 15 zł nie majątek. Ale lepiej kupić raz, ale porządnie, a nie pakować się w byle jakie silikonowe gó…

Ja dałem za nią 23 zl :? tylko to jakiś czas temu było.

15 zł za 3g (drogo?), a starczy na posmarowanie kilku układów.

Arctic Silver 5

Zalman STG1 wydajnościowo podobna do AS5 (35zł), łatwo się nakłada.

Te opłaca się kupić, nie ma większego problemu ze zmyciem w razie zmiany proca.

Ja jakieś pół roku temu dałem za nią 15 zł. Wykorzystałem jej tylko połowę więc sobie zakleiłem i teraz znowu przymierzam się do wymiany. Jest to duża tubka więc nie wychodzi tak drogo. Pamiętaj jeszcze, że są droższe pasty.

dzięki, przeczytałem :slight_smile:

Pewnie, że nie jest droga. Cena nie gra roli. Może być nawet z 30 zł jeżeli jest konkretna pasta warta swojej ceny.

Z tego co widze, to narazie faworytem jest Arctic Silver 5 :wink:

edit:

Czy Arctic Silver 5 będę mógł bez obawy nałożyć na radiator Pentagram Freezone QVC-100 Cu+ ? Bo wiem, że niektórych past nie powinno lub nie można nakładać na niektóre radiatory.

I jeszcze będziesz ją miał na 2 razy jak ją dobrze przechowasz. Tak jak pisałem w poście wyżej, nasmarowałem całego procka i jeszcze zostało mi ponad połowę pasty. Więc bierz tą i się nawet nie zastanawiaj.

djkamilos , o tej mówisz ? http://acris.pl/produkt.jsp?pid=5474

Tak o tej. Ale jak chcesz ją kupić to kup na allegro bo na allegro jest za 15 zł.