Pomoc przy wycenie komputera


(Dam Kwolek) #1

Witam,

Kupiłem nowego kompa, stary już mi nie jest potrzebny i chciałbym go sprzedać bo tylko mi przeszkadza w pokoju.

No i pytanie czy w ogóle to sprzedam? xD :

AMD Athlon 64 X2 4600 2.41 GHz

Gigabyte GA-M61P-S3

Powercolor Radeon HD3450 256MB

Corsair XMS2 DDR2 2x1024MB

Dysk Samsung Spin Point S250 250GB

Nagrywarka Samsung DVD SuperMulti 20x

FDD 3.5

Zasilacz 350W

Obudowa ATX C583 In Win

Cały komputer ma niecałe 4 lata oprócz karty graficznej(ok 2 lata). Na płycie głównej są chyba zepsute usb, z tyłu z 4 działa tylko jedno, z przodu też tylko jedno, ale można na płycie głównej jeszcze dołączyć na kablu.


(igrek) #2

350zł? ;>


(Jaromir Zurawski) #3

Trochę więcej, ale max. 400zł.


(Chojinka) #4

cztery stówki to stanowczo za dużo ale za 250 pewnie da sie sprzedać.


(Dam Kwolek) #5

I pomyśleć, że 4 lata temu dałem za niego 1700 zł :evil:

Ale tak na serio mówicie? Max 400 zł?