Monia33
(Michmax)
24 Październik 2008 10:06
#1
Proszę o pomoc, mój antywirus sobie nie radzi ponownie. Przepuściłam Combofix, rezultat pliku log z niego umieściłam na http://wklejto.pl/13032 .
Czy Combofix usunał problem, czy jeszcze nie?
Bardzo proszę Fachowców o pomoc i radę, co z tym dalej zrobić?
Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S … Tool.shtml
Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry369724
lub format
wklej do notatnika:
Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.
Loga wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj linka
Monia33
(Michmax)
24 Październik 2008 12:36
#3
Dziękuję zabieram się do działań zgodnie z instrukcją.
Monia33
(Michmax)
24 Październik 2008 12:54
#4
Chyba się coś nie udało z tym plikiem bo log z Combofixa wyświetlił się wykazując błąd. Log po ponownym skanowaniu do wglądu na http://wklejto.pl/13045 .
Problem tkwi chyba w nazwie, powinno być xlh9, a w pliku było wpisane xlk9. To takie moje przypuszczenie. I co dalej?
djarta
(djarta)
24 Październik 2008 12:57
#5
Wszystko się usunęło - log jest czysty.
Usuń ręcznie folder C:* * Qoobox**,
Usuń instalkę ComboFix z dysku.
Wykonaj optymalizację autostartu
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.Instrukcja
Przeskanuj tym: Dr.WEB CureIt! .
================
K.
Monia33
(Michmax)
25 Październik 2008 10:35
#6
Dziękuję, powoli się uporam z zaleceniami.