Pomoc w uzupełnieniu zestawu

(Brylowski) #1

Witam

Wiem że tematy te się ciągle powtarzaja i będę z 1000 osobą pytajaca o pomoc w doborze sprzętu.

Spedziłem już tydzień na internecie czytając na temat płyt głównych i kart graficznych i dalej niemogę sie zdecydować.

Zakupiłem juz kilka czesci i brakuje mi tylko tych 2:

PŁYTY GŁÓWNEJ i GRAFIKI i tu proźba o pomoc.

Zakupione części

Procesor - Intel Core 2 Duo e8400+ASUS Silent Square EVO

Pamieć - GeIL 2GB 800Mhz Black Dragon Dual

Zasilacz - Thermaltake ToughPower QFan 650W W0163 PSU

HDD - Seagate Barracuda 250GB SATAII 16MB i Seagate Barracuda 200GB SATAII

Nagrywarki - Pioneer DVR-115DBK i Sony NEC AD-5170A

Obudowa - Thermaltake Soprano

Jeśli chodzi o cene to do 900zł max 1000 za płyte i karte.

Pozdrawiam

(Michal Kolatek) #2

Szkoda że już zakupione, parę bym zmienił.

płyta Foxconn P35A-S

grafa 8800GT 512MB firmy Gigabyte Rev B (Zalman HP), Galaxy CM HP, Twintech Xt, Asus Glacier

(Mateusz 931) #3

Bierz dokładnie to co poleca Tobi ,

Co płyt można brać jeszcze MSI p35 Neo2 FiR / GIGABYTE EP35C-DS3R

(Brylowski) #4

a jeśli moge wiedzieć to jakie byś zmienił??

(Goodprogram) #5

Zapewne to:

Pamieć - GeIL 2GB 800Mhz Black Dragon Dual

Zasilacz - Thermaltake ToughPower QFan 650W W0163 PSU

HDD - Seagate Barracuda 250GB SATAII 16MB i Seagate Barracuda 200GB SATAII

(Michal Kolatek) #6

Ram OCZ Reaper lub Goodramy Pro 900

Zasilacz w tej cenie Enermax Pro82 Modu, Corsair HX, Antec True Prower Trio, Seasonic M12-II

Dysk Samsung F1 320GB

Optyka Piniieer 215, drugi raczej nie potrzebny, chyba że chodzi o korekcję błędów testu nie widziałem, ale brał bym odpowiednik na sata.

Chłodzenie Scythie Mungen, ThermalRight 90 są wydajniejsze, i mniejsze.

(Poniaatowski) #7

Zamieniłbym tak:

Pamięć : Goodram PRo 900

Zasiłka : Coś z OCZa

A dysk to Samsung F1 320 GB lub 640GB

(Brylowski) #8

Oki dziękuje

Za te 2 dyski i DVD zaplacilem 500zł wiec chyba sie opłacał?

a jeśli sie moge jeszcze spytać co sadzicie o

Asus P5Q PRO P45

kolega strasznie chwali

(Michal Kolatek) #9

Wszystko używane? Jaka seria tych Seagate?

Kolega pewnie ma to co ma nie chwalić.

Jak to ma być następca P5K pro i dziedziczy po nim sekcję zasilania to bym nie brał, ostatnio Asus obniżył loty.

(Ciupa Michal) #10

Shamek ,

weź to:

Foxconn P35A-S 280zł

Twintech 8800GT XT 512MB 520zł + zALMAN FanMate 2 10zł (do regulacji obrotów wentyli)

razem: 810zł

(Brylowski) #11

Nie nowki a hdd jeśli dobrze podaje to ST3200820AS

(Michal Kolatek) #12

Nie opłacało się starsza seria 7200.10, przy pracy chrobocze (spać się da u mnie komp prawie nie gaśnie, a śpię niedaleko sprzętu), za ~300 zł były by 2x F1 320GB, optyczne chodzą zwykle za 80-90 zł.

(Brylowski) #13

Witam

byłem dziś w sklepie nic z Foxconn niemają jest :

MSI P35 NEO2-FR

i

ASUS P5K Intel iP35

w takiej samej cenie

Grafike maja

MSI GeForce 8800GT 512MB PCI-E2.0 With Zalman Fan

albo

Asus Extreme 8800GT 512MB PCI-E

Rozmawiałem na temat wymiany

Thermaltake ToughPower QFan 650W W0163 PSU

i

GeIL 2GB 800Mhz Black Dragon Dual

są w pudełku nie otwierane więc niema problemu moge wymienić je na

OCZ 2GB PC2-6400 Reaper EB HPC (2x1GB)

OCZ 600W StealthXStream PSU

Co o tym myślicie? ta płyta MSI P35 NEO2-FR ma CrossFire to nieprzeszkadza podłączenie do niej 8800GT

(Goodprogram) #14

To bierz.

Corsair VX 450W albo OCZ 500W rev.2

Crucial 2x1GB

Nie, ważne że jest pci-e

(Brylowski) #15

niewidziałem u niego

a z zasilaczy napisał mi takie

Xilence 600W Gaming Edition

Corsair 520W HX V2 Series Modular

Cooler Master Real Power M520W

OCZ 600W GameXStream SLI Ready

OCZ 600W StealthXStream PSU

na co moge wymienić i co posiada

(Goodprogram) #16

Ten będzie bardzo dobry. Bierz go.

(Michal Kolatek) #17

zmieniaj na

(Brylowski) #18

ok dziękuje za pomoc w poniedziałek zamienie

W dniu 24.06.2008 , o godzinie 21:25 został dopisany post przez Shamek

Witam ponownie

Niechciałem zakładać nowego tematu więc jak moge to spytam tutaj

Cały sprzęt juz zamontowany chodzi elegancko.

Chce podlaczyc jeszcze do niego kilka zeczy i tu pytanie czy ten zasilacz da rade temu wszystkiemu?

Sprzęt

3xHDD

2xDVD

1xCzytnik kart

Wiatraki

3x120mm

2x80mm

2x60mm

2x90mm

Cathode

4x12"UV

2x4"RED

(Goodprogram) #19

Jesli jest to

Corsair 520W HX V2 Series Modular

to tak.