Pomoc w wyborze kursu komputerowego

Witam, chcąc spożytkować wolny czas (jestem studentem powtarzającym IV semestr) postanowiłem zapisać się na kurs komputerowy. Znalazłem interesującą ofertę w moim regionie, ale zastanawiam się między dwoma różnymi rodzajami kursu: Pakiet Office i Proje** ktowanie stron WWW**. Co do Office, to potrafię zrobić podstawowe rzeczy w Wordzie, Excelu i PowerPoincie, natomiast jeśli chodzi o tworzenie stron to nie mam bladego pojęcia na ten temat, ale kilka osób zachęcało mnie do rozpoczęcia tego właśnie kursu. Jak myślicie, co by się bardziej opłacało? Robić Office, którego już troszkę znam, czy uczyć się czegoś zupełnie od zera (webmasterka)?

kurs www to jest tydz nauki, w tym opanujesz html,css i pewnie trochę podstaw php liźniesz. Czytasz kursy na necie, probujesz stosowac to na swoim pliku i ogladasz w przegladarce efekty.

Ja bym wolał jakiś trudniejszy kurs Office niż WWW.

Problem jest taki że nie przedstawiłeś planu tych kursów i ciężko coś Ci podpowiedzieć. Jeżeli na tym kursie Office nauczą Cię jak pisać w Wordzie to jest to na pewno przydatne, ale… no nie oszukujmy się - zakładam że umiesz pisać w Wordzie, a jeżeli będzie to kurs na wyższym poziomie to możesz opanować tworzenie zaawansowanych baz danych w Accesie, Excelu, wykorzystywanie rozbudowanych funkcji statystycznych z MS Equasion (moduł do Excela). Wszystko zależy od programu kursu tak na prawdę - z mojego punktu widzenia oba są interesujące - zależy co będzie tam w praktyce.

Jeśli office to bardziej vba i zaawansowane opcje (bo podstawowe każdy ogarnie bez żadnego kursu). Jeśli już tak bardzo chcesz kurs www to raczej sam ogarnij podstawy i idź na kurs dla zaawansowanych.

Plan? Proszę bardzo :wink:

MS Office w praktyce: Program kursu


1. MS WORD XP


    * zasady tworzenia i edycji dokumentu

    * formatowanie dokumentu

    * wstawianie tabel, rysunków, wykresów, obiektów

    * formatowanie obiektów graficznych

    * korespondencja seryjna