Pomocy , nie moge wylaczc kompa


(A2zcounselling) #1

Witajcie

Mam problem z kompem, ktorego nie umiem wylaczyc ,

Czy ktos jest w stanie zdiagnozowac i poradzic co mam zrobic -Dzieki

HijackThis v2.0.2

Scan saved at 12:16:40, on 27/11/2007

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Boot mode: Normal


(Witos) #2

Jakbys trochę konkretniej powiedział o co ci chodzi to by było łatwiej...


(system) #3

właczyc zapwene mozesz ale jak sie moge domyslic po załadowaniu systemu komp gaśnie? Hm.. jesli tam to przykro mi tu tylko format pomoże


(A2zcounselling) #4

Własnie o to chodzi ze nie gaśnie

właczy sie sam zamiast zgasnac i sam startuje,w kolko ale nie przeskakuje automatycznie na Windows tylko

dostaje wiadomosc CPU has been changed press F1

Co to moze byc?


(Gutek) #5

Log czysty


(A2zcounselling) #6

Dzieki za sprawdzenie logu , ale problem zostaje - i na dodatek Mks Vir znajduje trojan Cain 284 ktory sie rozmanza w koszu , na dysku F - jak znalesc jego zrodlo?


(Gutek) #7

Prawoklik na Mój Komputer>>Przywracanie systemu>> wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.


(A2zcounselling) #8

problem zostaje - i Mks Vir znajduje trojan Cain 284 ktory sie rozmanza w koszu , na dysku F - Moze ktos wie jak sie go pozbyc?


(Gutek) #9

Daj log z ComboFix

Opróżnij kosz