Poszukóje Paczuszki z Wirusami :)


(Kacper) #1

Szukam paczki z wirusami i innymi niespodzainkami z opisem co tam sie znajdóje :slight_smile:

Chce sprawdzic Nortona Internet Security :slight_smile:

Ciekawe czy jest był wart tej kasy której wydalem :slight_smile:


(system) #2

Tutaj takiej paczki nie znajdziesz. Niedługo święta to szukaj czegoś pod choinką. Moze znajdziesz tam jakąś paczkę :stuck_out_tongue:


(system) #3

tu

info z tej strony

http://www.robaki.abc.pl/


(Kacper) #4

Dobra to moze zrobie to inaczej :-x .

Czy norton internet security 2006 ma dobra wykrywalność wirusów??

Czytalem na wielu stronkach i duza cześć osób mowiła że sie na nim zawiodla :o .

Oprocz zamulania(które mi nie grozi :P), co jest w nim złego :twisted: .


(Mikhey) #5

Husar, podałeś strony na których są prawdziwe TROJANY !!


(Musg) #6

Fajnie sie bawicie.A moderacja zero reakcji.Ciekawe ilu dzieciakow jeszcze coś złapie dzieki temu rozwijającemu się tematowi :? :?


(Lost World) #7

Gościu ciesz się , że nic nie masz!Chyba najgłupsze co słysze!(widze)

Jak można prosić o wirusa?!

Wejdz na :

XXXXXXXXXXXX

i pokłopocie! :?


(Asterisk) #8

Jestem pod wrażeniem :mrgreen: