Poszukuje artykułu opisującego ćwiczenia aktorów z filmu 300


(Pinio150) #1

Witam :mrgreen:

Widziałem kiedys w gazecie artykuł o aktorach z filmu "300". Z tego co pamiętam to ten artykuł był w gali i opisywał wszystkie ćwiczenia jakie wykonywali aktorzy aby osiągnąc super sulwetke, czy ktos by nmi mogł podac jakie cwiczenia albo jakos strone przkserowac i na @ wtedy. Jest to dla mnie bardzo wazne. Prosze o pomoc. Oto przykładowe zdjęcia

10f.jpg

vin-diesel.jpg

PS: Mozecie tez mi dac swoje własne sprawdzone rady jak wyrobic sobie mięsnie brzucha grzbiety itp... Chodzi poprostu o to aby miec dobre samopoczucie ze sie wyglada ładnie :stuck_out_tongue:


(M Gaszka) #2

Szukasz sposobu na dobrą sylwetkę? Recepta jest prosta - idź na siłownię. 2-3 lata i zaczniesz wyglądać. Dorzuć do tego górę sterydów i będziesz wyglądał jak Vin.

Polecam fora kulturysyczne.


(Pinio150) #3

dobrze ale ja nie chce wygladac jak VIn Diesel i 2-3 lata nie chce cwiczyc. Nie chce wygladac jak pudzian tylko poprostu miec ladna klatke, wygladac ładnie. Wyrzezbic sylwetke. Prosze o dalsze sugestie. 8)


(M Gaszka) #4

To sobie odpuść. Nie poprawisz znacząco wyglądu w krótszym czasie, chyba, że masz jakieś wybitne predyspozycje do tego sportu.

I nie jest to moja złośliwość a najprawdziwsza prawda :wink: 1 rok to absolutne minimum żeby w ogóle coś się zmieniło.

Jeszcze raz polecam fora kulturysytczne (np. http://www.kulturystyka.org.pl/forum/) - dowiesz się tam dosłownie wszystkiego.


(_Sylwan_) #5

no same ćwiczenia to nie wszystko odpowiednia dieta też jest bardzo ważna


(Proph3t) #6

Badź na siłce będzie po 3-4 godz. dziennie, ja sam np. ćwiczę pół roku codziennie dopóki mnie nie pali w mięśniach a jak przestanie to dalej i tak koło 4 godz w piwnicy :mrgreen: Ale widzę efekty i to mnie motywuje 8)

Na sztangę żeby nie wydawać kupy kasy to polecam wybrać się na złomowisko wybrać jakiś solidny, dobrze leżący w rękach pręt i zalać go równomiernie betonem i zrobić kilka takich zabawek :mrgreen:

Może dla niektórych wydać się to głupie ale ćwiczy się lepiej niż na niejednej sztandze firmowej i ma się satysfakcję z własnoręcznego wyrobu :slight_smile:

Najprawdziwsza prawda, żadnych sterydów, tylko i wyłącznie naturalne odżywki.

CHEMIA BŁEEE


(Por7ag3n) #7

A ja Ci powiem, że źle robisz .. to jest najnormalniejsze przeciążanie i palenie mięśni, co nie jest dla nich zdrowe. Osiągniesz dużo lepsze wyniki stosując niezbyt przeciążający trening .. może nie jakiś lajtowy, ale nie zabójczy. Robisz cykle jednym obciążeniem po 2 tygodnie i wtedy podnosisz obciążenie ... ćwicząc " do oporu " niszczysz mięśnie .. a nie budujesz.

I pamiętaj o przerwach w treningach .. a nie 7/7 ..

pzdr..


(M Gaszka) #8

Też tak uważam. I trudno jest mi uwierzyć w jakiekolwiek efekty tego "czegoś", bo trudno to nazwać treningiem.


(Proph3t) #9

Spróbuję, może nie będzie mnie musiała moja panna tak często masować :x :lol:

Tylko jakoś dziwne są moje mięśnie bo zrobiłem kiedyś przerwę na 2 dni i bardziej bolało później niż normalnie...

Ale loozik są wakacje to można pokombinować różne techniki :slight_smile: A nie spontan jak do tej pory.


(Czr R1) #10

Proph3t jak siedzisz 3-4 godzinki na siłowni to ja jestem pudzian :lol: Człowieku albo Ty nie machasz 10 kg na klate albo po jednym takim treningu masz miesiąc przerwy. Wciskanie takich bajek zostaw dla kolegów na podwórku.

A i 3-4 godziny to jest typowe przeciążenie mięśni jak Cię palą mieśnie to znaczy że coś jest nie tak a przetrenowanie nie prowadzi do zwiększenia mięśnia czy siły ale do tego że możesz se chodzić na siłkę 5 lat i nie widzieć efektów.

Nie znasz się na temacie nie gadaj głupot.


(M Gaszka) #11

Czery , uspokój się :expressionless:


(Proph3t) #12

Siedzieć siedzę ale nie mówię że cały czas ćwiczę :mrgreen: :evil:

I takimi wyrzutami mi tu nie wyjeżdżaj OK


(Por7ag3n) #13

Wiesz .. ja Cie nie krytykuje, bo każdy ma prawo ćwiczyć jak mu sie podoba .. ale właściwie chodzi o to, żeby mieć jak największą wydajność i szybkość budowania masy mięśniowej była optymalna.

Składa sie na to wiele czynników .. od rozpisania treningów, poprzez dietę i skończywszy na odpoczynku. Ogólnie nie należy mięśni katować, bo niewypoczęte nie mają takich zdolności do budowania objętości. Należy dawać im czas na zregenerowanie sie.

Możesz ćwiczyć np. w cyklu 3 dni ćwiczeń .. 1 wolny, 2 dni ćwiczeń .. 1 wolny .. i konkretnie rozpisać co w danym dniu ćwiczysz, aby nie kumulować obiążenia na określone partie.

I nie rób razem naprzeciwległych mięśni .. np. nie zaleca sie robienia bicepsu jednocześnie z tricepsem itp.

Białko i węglowodany .. naturalne lub sztuczne, z czego te naturalne chyba przyjemniejsze w spożyciu. :slight_smile:

pzdr..


(arlid) #14

Ja chodzę już od 2 lat średnio 2 czasami 3 razy w tygodniu. Z czasem tez jest różnie. Mogę wam powiedzieć to co powiedział mi właściciel siłowni. Że należy ćwiczyć stopniowo od najlżejszych odważników i seriami np. po 10 podniesień trochę odpoczynku i znowu 15. Tak do czegoś dojdziesz i oczywiście jak wspomnieli koledzy dieta - szczególnie dużo owoców.


(Proph3t) #15

Czekałem aż tylko ktoś to napisze BRAWO portagen , można być codziennie na siłce długo ale ćwiczyć różne partie mięśni, na klacie się nie kończy :lol: gdzie brzuch ?? gdzie łydki ?? Hmm...

Czery teraz czaisz co miałem na myśli ??


(_Sylwan_) #16

Proph3T mam dla ciebie opisane co i jak ćwiczyć napierw poszukaj na tej stronie a dopiero potem pisz czego nie wiesz..


(matiit) #17

polecam strone http://www.sfd.pl (wlasciwie to forum)

W odpowienich działach jest wieele napisane.


(Proph3t) #18

Dzięki _Sylwan_ napewno skorzystam i jak nie będę czegoś wiedział to dam znać.

ps. Chyba się komuś pod temt podpiełem :mrgreen:


(Pinio150) #19

A na siłce nie wystarczy tylko 1H dziennie. :slight_smile: No i do tego bieganie skakanie na skakance brzuszki i pomki, podciąganie sie :? ? A jakie ćwiczenia polecacie na brzuch ręce i nogi. :twisted: Chodzi tylko i wyłacznie zeby sobie miesnie wyrobić. :mrgreen: Czekam na wasze sugestie :lol:


(Por7ag3n) #20

Zajrzyj tutaj ... ten link był już wyżej .. wystarczy czasem sprawdzić ..

http://www.kulturystyka.org.pl/modules/ ... orytopic=3