Poszukuję MP3 do 50 zł

Nie wiedziałem gdzie wsadzić ten temat więc zamieściłem do forum poszukuję.

No więc tak jeśli chodzi o specyfikację to MP3 musi mieć 1 GB, kosztować do 50 zł lub trochę drożej, słuchawek nie musi mieć w zestawie.

Pozdrawiam.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Trudno poszukać? :stuck_out_tongue:

no poszukać łatwo ale którą wybrać to już trudniej

upatrzyłem taką narazie

Sprzęt ogółem super. Pracuje w sklepie i klienci chwalą sobie MP3 Philips. Zwróć jednak uwagę iż jest to sprzęt de facto używany i brak jest gwarancji. Cena bardzo atrakcyjna.

Popatrz za Korrem KMP 221 lub KMP 222. Kosztują ok. 40-50zł

aha. a po co mu złom? de facto może na równi z Korrem kupić sobie kawałek metalu lub plastiku bo to sie stanie z korrem po jakimś czasie.

Bez przesady… za 50zł nic lepszego, nowego nie kupi. Zostaje KORR lub jeszcze ta inna chińszczyzna z Allegro, MPOWER czy jakoś tak.

Jaka przesada? człowieku ile ty korrow w zyciu miales? ja sprzedaje tego 10 sztuk w miesiacu a reklamacji mam 20… to sie psuje notorycznie i permanentnie a producent i serwis non stop oddaje sprzet z napisem : sprawdzono, brak usterki ;/

A co myślicie o tym http://www.allegro.pl/item405611274__42 … w_f_v.html ja tak dla siebei sie pytam ;p

Nom dobry “filipek” :wink:

http://allegro.pl/item407647017_mp3_phi … 50zl_.html

Akurat miałem tą MP3 tak jak mój kumpel też taką samą.

W sumie dźwięk jest w niej dobry, przede wszystkim dobre słuchawki by się przydały. Co do samej konstrukcji, to mi już po miesiącu wysiadło podświetlanie :expressionless: fakt, że kumplowi nie :wink: Co do opcji, to nie ma się czego czepić, wszystko jasne i proste w obsłudze. Tak, czy inaczej i tak ją zgubiłem #-o

chyba już wybiorę PHILIPS MP3 SA2310 skoro mówicie że ona dobra jest no to ta

dzięki wszystkim za odpowiedzi