Poszukuję słuchawek do 80 zł MAX


(Ziomek Zemsty) #1

Szukam słuchawek z mikrofonem (razem) do 80 zł maksymalnie z dźwiękiem przestrzennym (do counter strike'a). Bardzo zależy mi na tym dźwięku przestrzennym, żeby słyszeć skąd biegnie przeciwnik. Wiem, że już pewnie było kilka takich postów, ale ja zakładam kolejny, bo z pewnością znajdzie się ktoś nowy z nowym pomysłem. Dziękuję.


(Adalbert) #2

Domyślamy się więc, że już kilka takich tematów przeczytałeś, wyciągnąłeś wnioski i czekasz, aż ktoś coś nowego napisze. W takim razie może najpierw Ty napisz jakie to "stare pomysły" wyczytałeś z poprzednich tematów? Bo nie wiemy co dla Ciebie jest nowością...


(Ziomek Zemsty) #3

A więc tak:

przeczytałem TYLKO TEN JEDEN WĄTEK: szukam-sluchawek-mikrofon-t337142.html

Interesują mnie głownie słuchawki Creative Hs-450. Oprócz dźwięku przezstrzennego zależy mi również na tym, aby miały od razu mikrofon i by były to słuchawki nauszne, najlepiej z gąbkami, a nie z tą sztuczną ceratką. To chyba tyle. ( jak będzie coś fajnego to cena może dojść do 90zł.


(Adalbert) #4

Jak mikrofon musi być razem ze słuchawkami, to jest to raczej dobry wybór (Hs-450).

A co powiesz na http://www.allegro.pl/item688993759_sup ... _cena.html + http://www.allegro.pl/item692118370_mik ... oleca.html ?


(grabarz86) #5

Ja polecam A4tech HS-700 http://allegro.pl/item688604317_do_gran ... s_700.html

Używam ich i dźwięk jest super, słychać z której strony ktoś idzie czy gdzie jest wybuch.. a cena.. sama mówi za siebie :slight_smile:

Tu 39zł :slight_smile: Są bardzo wygodne, nie czuć ich po kilku godzinach na uszach.. mają mikrofon wbudowany z możliwością wyłączenia go jeśli masz ochotę:slight_smile:


(system) #6

Ja gram w csa jakies 4lata i od roku uzywam creative HS-600 w sumie moge ci je polecic, jak chcesz miec dobre sluchawki za 80zł to lepiej nie stawiaj na dzwiek przestrzenny bo kupisz jakies badziewie. Na dzwiek 5.1 najlepsze sa Steel Series 5hv2 ale to jest koszt około 300zł. Kolega z PGSu je ma, grałem na nich osobiscie- rewelacja, tylko prosze nie mow ze PGSu juz nie ma, najpierw przeszukaj internet :slight_smile:


(Ziomek Zemsty) #7

OK. Spoko. Ja w sumie dla kolegi szukam. Osobiście używam Creative HS- 800 Fatal1ty Gaming. Są super, tylko mi coś mikrofon nawalił.