Poszukuje sterowników do Windows 7 RC

Witam, pobrałem Windows 7 RC w wersji angielskiej, chcę się zapytać czy jest jakieś spolszczenie do tego systemu i jakie sterowniki z skąd pobrać, laptop MSI VR 601, za każdą pomoc z góry dziękuję.

A może by najpierw sprawdzić, czy laptop nie pobierze wszystkiego sam?

Chyba, że nie działa karta sieciowa.

Spolszczenie i sterowniki będziesz miał na Windows Update.

Jestem w tym temacie zielony, to najpierw mam zainstalować windows 7 a póżniej pobrać sterowniki?

Zainstaluj Windows 7 na osobnej partycji. To spowoduje że wszystkie sterowniki się same zainstalują wraz z kartą sieciową

Ok, wielkie dzięki,

A wiesz jak zainstalować system na osobnej partycji ?

mikber18 nie trzeba na osobnej, można na wirtualnej :wink: tylko trzeba się przy tym pobawić, linkowałem już do tego, ale instrukcja jest bardzo jasna i nawet dla ‘zielonego’ będzie prosto. tutaj instrukcja

A co do samych sterowników, Se7en jest na tyle inteligenty, że sam instaluje potrzebne sterowniki i nie trzeba się bawić w ich szukanie. Chyba, że masz jakiś dodatkowy i wypasiony sprzęt, gdzie sterowniki są jakoś specjalnie pod niego pisane, wtedy może co innego, ale mi znalazł nawet dla karty dźwiękowej na USB, więc problemu nie będzie :slight_smile:

Co do spolszczenia, jest albo w Windows Update, bo miało tam wyjść po jakimś czasie od wydania RC, albo w necie, ja ściągałem z neta bo o wiele szybciej było a czekać mi się nie chciało :wink:

No tak ale na osobnej jest prościej (przynajmniej jak się ma Windows Vista zainstalowane jako pierwszy system :slight_smile: ) A pozatym jak jest na Wierualniej to lubi mulić

Ja mulenia nie zauważyłem, bo sam mam. Ale cóż, jak to przysłowie mówi (nie żeby obrazić kogokolwiek, broń Boże !), każdy żyd swój towar chwali :smiley: