Potrzebuję mapy

prosze o pomoc - słyszałam ,że można na geogle yearth ściągnąć dokładna mape rond z bliska - mam ten program ale nie umiem tam się poruszać .potrzebna mi jest ta mapa bo mam w piątek egzaminy no i mam problem z rondami . prosze pomóżcie mi -te ronda sa w szczecinie :frowning: problem mój jest taki ,że nieumiem i niewiem w którym momencie zjechać na kolejne pasy -wew. zew. i w ten sposób gdybym miała mapę to wyrysowałabym sobie co igdzie?

Bez obrazy jeżeli tego nie umiesz to jaki to instruktor ciebie szkolił przeczytaj dokładnie o zmianie pasa , kiedy używamy

kierunkowskazów ,jak to będziesz wiedział to sobie poradzisz a nie jakieś zdjęcia satelitarne ty po prostu nie znasz przepisów .Jestem kierowcą zawodowym z 35- letnim stażem ale jak patrzę na tych instruktorów co teraz uczą ,wystarczy zdać egzamin i już wielki instruktor a później są takie efekty podstawa powtórka znaków - kto ma pierwszeństwo i kiedy - zmiana pasa ruchu - kiedy używamy kierunkowskazów

+KODEKS DROGOWY sie kłania.W podręcznikach z których sie uczyłeś są rysunki skrzyżowań nie tylko rond wracamy do źródeł

KODEKS + ZNAKI

A tak żeby cię całkiem nie zgnębić są programy szukaj w Google

oto przykłady

Prawo jazdy 2008

Testy na prawo jazdy Kwiecień 2007 ver.2.9.97 PL

Testy na Prawo-Jazdy 2007(po zmianach)

Twoje Prawo Jazdy [PL]

Kurs na Prawo Jazdy A i B [PL]

Prawo jazdy Pomoce naukowe 2

Prawo jazdy z Jerzym Bitnerem Znaki ostrzegawcze [PL] [VCD]

Twoje Prawo Jazdy [PL]

Prawo jazdy Testy B program komputerowy dla każdego [PL]

Prawo jazdy od A do Z kat.ABCD 03.2008 + EuroTEST kat.B

Symulator jazdy

3D Driving School

link - http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? … a=40954633 :o :o #-o #-o :lol: :lol: =D>

link - http://www.google.pl/search?client=fire … j+w+Google

realmadryt-35lat stażu jako kierowca zawodowy-nono #-o a ile to lat masz chłopczyku?? :stuck_out_tongue: