Powolne działanie laptopa; nie chce się wyłączać z menu

Witam, mam mały problem. W zasadzie raczej duży niż mały :slight_smile: Mój laptop (Acer 8930G) od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje, podczas gry w combat arms (i tylko w tej grze) po parudziesięciu (czasem 5 minut a czesem dwie godziny) zaczyna klatkować(zacinać, jak zwał tak zwał :), podejzewam ze po prostu karta się grzała i pare minut odpoczynku pomoże ), zwykle pomagało wyjście gry i ponowne uruchomienie jednak od jakiegoś czasu mogę go resetować jedyne za pomocą przycisku włączenia(tylko gdy już zacznei klatkować w grze, bez grania jest OK), a nie jak dotychczas z Menu start. System już dość długo bez reinstalki (windows Vista Home Premium, niemiecki). Po pojawieniu się nowego “symptomu” pojawiły się problemy z innymi aplikacjami, nieco wolniejsze działanie itp. :slight_smile: proszę o analizę logu i pomoc :slight_smile: pozdrawiam z góry oraz dziękuje z góry za zainteresewoanie się tematem :slight_smile:

Wklej logi z wymienionych niżej narzędzi:

OTL, uruchom program i pod Custom Scans/Fixes wklej

Następnie przestaw Processes i Modules na All, kliknij Run Scan , wklej log który powstanie ( OTL.txt ) + log Extras.txt który powstanie jako drugi.

GMER, zakładka Rootkit/Malware , klikasz Szukaj , po skanie Kopiuj lub Zapisz.

System Repair Engineer, instrukcja w linku.

Logi wklej na wklejto.pl a tutaj tylko link do wklejki.

WItam, dziękuje za zainteresowanie tematem i przepraszam za zwłokę;

Log z OTL + extras.txt :

oraz

GMER

oraz System Repair Engineer

z góry dziękuje :slight_smile: aha, zapomniałem o tym napisać wcześniej ale internet chodzi trochę wolniej, szczególnie na Youtube widać różnicę :wink:

Zastosuj ComboFix

Podczas pobierania i skanu ComboFix’em wyłącz antywirusa i zapory.

Logi wklej na wklejto.pl a tutaj tylko link do wklejki.

Combofix

Nic w logach nie widać. Więc objawy to nie wina wirusów.

Kliknij w OTL CleanUp.

Wyłącz na chwilę przywracanie systemu - XP/Vista

Wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.

Przeczyść dysk i rejestr CCleaner’em.