cysiek666
(Cystoff)
13 Grudzień 2007 22:58
#1
Mam następujący problem. Kiedy próbuję wejść do jednoego, konkretnego katalogu, systemowi zajmuje to jakieś 30 sekund. Inne katalogi otwierają się normalnie. Dodam, że nie jest to jakaś wybajona ścieżk. Ot: D:/Gry
Z początku myślałem, że to wina pofragmentowanego dysku. Po użyciu defraga nic się nie zmieniło. Puściłem także dokładnego scandisca, ale też nie pomogło. Pomyślałem, może to wirus. Avast z aktualną bazą danych nic nie wykrył. Dla pewności przeskanowałem dysk jeszcze raz, tym razem przy pomocy HD Tune, żeby wykluczyć uszkodzenie dysku, ale wygląda na to, że dysk jest w porządku. Kiedy korzystam z Total Commandera, katalog otwiera się błyskawicznie, więc to pewnie coś z eksploratorem. Wklejam tutaj loga z HiJack This :
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 23:48:24, on 2007-12-13 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Boot mode: Normal Running processes: C:\windows\System32\smss.exe C:\windows\system32\winlogon.exe C:\windows\system32\services.exe C:\windows\system32\lsass.exe C:\windows\system32\Ati2evxx.exe C:\windows\system32\svchost.exe C:\windows\System32\svchost.exe C:\windows\system32\Ati2evxx.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe C:\windows\Explorer.EXE C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe C:\windows\SOUNDMAN.EXE C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe C:\windows\system32\ctfmon.exe C:\windows\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll O4 - HKLM…\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM…\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM…\Run: [iSUSPM Startup] C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\isuspm.exe -startup O4 - HKLM…\Run: [iSUSScheduler] “C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe” -start O4 - HKLM…\Run: [sunJavaUpdateSched] “C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe” O4 - HKLM…\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe O4 - HKLM…\Run: [MS32DLL] C:\WINDOWS\MS32DLL.dll.vbs O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\windows\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU…\Run: [DAEMON Tools] “C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe” -lang 1033 O4 - HKUS\S-1-5-19…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA LOKALNA’) O4 - HKUS\S-1-5-20…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA SIECIOWA’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’) O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O16 - DPF: {68282C51-9459-467B-95BF-3C0E89627E55} (MksSkanerOnline Class) - http://www.mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\windows\system32\Ati2evxx.exe O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe – End of file - 4150 bytes
Nie wiem czy ten log coś pomoże, ale jak ktoś ma pomysł, jak rozwiązać mój problem, to byłbym wdzięczny za każdą radę.