Witam, mam taki sam problem jak Kolega tutaj:
Bardzo proszę o sprawdzenie loga
HijackThis: http://wklejto.pl/13672
ComboFix: http://wklejto.pl/13673
Z góry dziękuje za pomoc
Witam, mam taki sam problem jak Kolega tutaj:
Bardzo proszę o sprawdzenie loga
HijackThis: http://wklejto.pl/13672
ComboFix: http://wklejto.pl/13673
Z góry dziękuje za pomoc
Fix w HijackThis.
Zastosuj się do tego Tematu i zmień tytuł tematu na konkretny inaczej KOSZ
Pozdrawiam Gutek2222
Wklej do Notatnika:
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )
– podobnie jak na tym obrazku –>
(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)
Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.
Po tym użyj Malwarebytes’ Anti-Malware
Wciskamy Skanuj , wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczynamy skanowanie , na końcu wciskamy Usuń zaznaczone jak będą i Ok
Malwarebytes’ Anti-Malware co prawda wykrył i usunął zainfekowane pliki (których było ponad 100), jednak to nie pomogło, internet nadal jest wolny, strony się wolno wczytują.
Podaję nowe logi:
HijackThis: http://wklejto.pl/13764
ComboFix: http://wklejto.pl/13765
Z góry dziękuje za odpowiedz i dalsze porady
Logi wyglądają na czyste
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport stronę uruchomić przez IE
Pobierz i uruchom narzędzie The Avenger Zaznaczasz tekst podany do usunięcia na forum
kopiuj >> klikasz na Paste Script from Clipboard >> Execute >> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt
usunięte wszystko ,powinno być OK
No, już wszystko ładnie śmiga, dzięki serdeczne za pomoc