Suami777
(Suami777)
22 Styczeń 2015 18:46
#1
Witam szukam jakiegoś “systemu” w oparciu o który mógłbym oprzeć listę poziomów dostępu do informacji poufnych dla pracowników.
Np coś takiego jak w FBI (haha ^^)
Poziom 1 - informacje ogólne
Poziom 2 - informacje ogólne + informacje o kilentach
Poziom 3 - informacje ogólne + informacje o kilentach + informacje o spólkach.
itd
itp
Czy możecie mi coś polecić ? nie odnalazłem czegoś takiego w ISO.
Nie mam kompletnie pomysłu.
stwórz 3 grupy użytkowników i nadawaj plikom prawa dla tych grup. Po co ci ‘program fbi’ ? haha
Suami777
(Suami777)
22 Styczeń 2015 19:06
#3
Niby tak, ale chciałem się oprzeć o jakieś sprawdzone standardy np, obsługa zgłoszeń w firmie - ITIL etc.
bachus
(bachus)
22 Styczeń 2015 19:16
#4
Mieszasz pojęcia. Napsiz najpierw co dokładnie chcesz zrobić - gdzieś dzwoni, tylko nie wiesz w którym kościele.
Suami777
(Suami777)
22 Styczeń 2015 19:18
#5
Wprowadzam w firmie system z dokumentacja firmowa.
Dostalem zadanie rozdzielenia poziomów dostępu do dokumetacji firmowej.
Chce oprzeć się o jakiś schemat / system / soft który mi to ułatwi i uporządkuje.
bachus
(bachus)
22 Styczeń 2015 19:29
#6
Ale czym dysponujesz teraz? Masz jakiś serwer?
tI3r
(tI3r)
22 Styczeń 2015 19:58
#7
Od tego są claimsy (jako classification) w win srv 2012r2, jak masz fundusze na cale to połącz je z rms. Przynajmniej rozwiążesz problem z robocopy, które przechodzi przez ntfs sec. Do monitoringu - audyty, do odstraszania użyszkodników - fsrm, a do automatyzacji (podejmowania odpowiednich kroków) - workbooki.
Zainstalować, skonfigurować, profit :).