Pozwać Neostrade?

Witam, jka każdy wie neostrada oferuje nam dostęp do internetu 24h.

Ale nieeeee! Ale nieeeee!

Przynajmniej jeden raz na dzień się rozłączy lub nie będzie chciała się połączyć, czasem nawet mają jakąs awarie, która trwa kilka godzin!

To znaczy, że nie wcale nie mam tych 24h na dobę! Płace i oczekuje. Np. jestem umówiony na ważny telefon z anglii, włączam kompa a tutaj brak dostępu do sieci. No tozaczyna się -> Sprawdzenie modemu -> blękitna linia -> przeprosiny i obiecania, że się już nie powtórzy (to tylko mała awaria).

Chętnie bym tą TP pozwał…

śmiało … :lol:

poczytaj umowe z tp jest tam napisane o awariach też :slight_smile:

kilkugodzinne przerwy w dostawie neta nie są powodem do zerwania umowy :stuck_out_tongue:

zresztą czytaj regulamin świadczenia usług

Płacę za 90% dostępu do internetu i 10% za awarie w tych 24 godzinach?

W reklamówce mówili, że 24 godziny bez przerwy. Wprowadzili klientów w bła i można ich za to pozwać.

Oszukali mnie!

Wojtano

przeczytaj regulamin świadczenia usług !

żaden operator ci nie zagwarantuje 24/h dostępu do neta

podpisując umowe zgodziłeś się na ich warunki

pozatym

gdyby napisali gwarantowany dostęp do sieci przez 24/h to wtedy mógłbyś się czepiać :stuck_out_tongue:

a dostęp do sieci masz o każdej porze więc jest to zgodne z ulotkami :slight_smile:

Wg. mnie to masz dostęp do usługi 24h/dobę, ale nie do internetu :smiley:

Oszukali Cię, banda złodziei polskich decydentów :-).

Ja zrezygnowałem z Neo na rzecz radiówki, wszystko idealnie, żadnych limitów, mam ten net od 6 miesięcy i na ten czas były chyba tylko dwie 2-godzinne awarie, a tak to wszystko gra i buczy.

Pozdrawiam i popieram opcję wejścia na drogę sądową z TPSA, aczkolwiek łatwo wygrać na pewno nie będzie.

mam neo i zawsze się zrywao ok. 17.00

hehehe :lol: a pozywaj, tylko szkoda że niewygrasz :smiley: podpisałeś umowe a w niej była wzmianka o tego typu awariach, poza tym TP wymienia obecnie centrale na nowsze i awarie mogą od czasu do czasu wystepować, chyba chcesz miec w przyszłosci lepszy net? Nastepnie, ja mam neo chyba ze 4 lata i tylko 2 miesiące temu wystąpiły z nią problemy, właśnie jak wymieniali centralke… więc zadzwoń pod 0-800-102-102 i powiedz w czym rzecz, następnie poproś o numer telefonu do “pionu sieci” kóry nieistnieje, jes to tylko wymysł aby spławić ludzi, ale dadza Ci numer cholera wie gdzie :wink: jak juz go masz to dzwonisz, odbiera uprzejma Pani i po rozmowie w ciagu 10 min cieszysz sie bezawaryjnym netem… < ja tak miałem przy ZAKŁADANIU netu… poza tym, gdzie mieszkasz że masz tak złe “połaczenia” ?

to ja mam jeszcze lepsze jaja

rok temu mialem neo na probe przez 3 miesiace wszystko smigalo 512 zamawiana praze numer neo 0800…, bo w telepunkcie to nie bylo mozliwoaci technicznych i do dzisiaj nie ma buhahaha

a teraz od 8 miesiecy staram sie zalozyc neta i gdzie zadzwonie to inaczej mowia, mimo ze na stronie neo sa mozliwosci, mam nawet modem i umowe, ale od miesiaca lampka miga, a jak do nich dzwonie to dziwia sie kto mi modem dal i umowe podpisal - nie ma mozliwoaci technicznych - a byly (uwstecznienie???) albo mowia (9393) ze za 3 max 7 dni wszystko zostanie zrobione/podlaczone i linia bedzie aktywna i tak juz od miasiaca ponad, a jak bylem w telepunkcie to powiedzieli ze jak sie pezez miesiac nie zaloguje to mam modem oddac - pytanie tylko jak mam sie zalogowac jak linia nie jest aktywana

w koncu bede do nich co 2h dzwonil i pytal czy juz zrobili, moze sie wq… i w koncu zrobia

szkoda ze nie mam zadnej alternatywy, chociaz dialog na horyzoncie od nowego roku i wtedy telekomuna won nawet jak mam 2x drozej placic

Eh…czeba było przeczytac umowę, a nie wiezyc w reklamowki.

Wojtano ja mam neo i jak mialem modem sagem to rozlaczala mi sie mam tomsona i jest good a logiczne ze ci sie rozlaczy po 24 godzinach bo musi zmienic ip ! awarie mialem juz dawno dawno temu trwala 5 godzin