PPPoE zawiesza PC


(Piotrekxxxxx) #1

Witam.

A więc mam taki problem pppoe zawiesza mi komputer nie wiem przez co i jak.

A więc powiem wam jak to wygląda.

Siedzę sobie grzecznie w foteliku xD chodzę po necie i otóz jak mam pecha trafiam na jakąs strone i zawiecha kompa p2p też mi zawieszają kompa poprostu mnie to denerwuje czytalem juz kilka tematow ale w żadnym nie znalazłem odpowiedzi

Ale jestem przekonany że to przez PPPoE.Proszę o odpowiedż

Mój Sprzęt:

Win XP z Dodatkiem Service Pack 3

Procesor Intel Pentium Dual Core 1.81 Ghz (2 rdzeniowy)

Karta Geforce 7300GT 256mb

1GB Ram

Dysk 320HDD

z Góry dziekx i czekam :smiley: na szybką odpowiedź

PS: Jezeli jakos malo profesjonalnie podalem sprzet to sorki xD nie jestem dobry w te kolcki


(adam749) #2

Jaki masz modem?? Spróbuj przeinstalować stery od niego i założyć od nowa połączenie.


(Piotrekxxxxx) #3

modem mam d-Link DWL 520+ co do sterów już to robilem ale nie pomoglo myśle na format wszystkich dyskow ale nie mam pewności czy to pomoże.


(Piotrekxxxxx) #4

więc pomoże mi ktoś ?? czy nikt nie wie jak rozwiazać ten problem ?? :confused:


(Oxygen1209) #5

Moim zdaniem powinneś zrobić tego resa :]


(Piotrekxxxxx) #6

aha ok dziex bo narazie robiłem tylko format jednego dyksku C: tam gdzie mam system więc się też domyślam że mam jakieś syfy po starym necie bo ten mam od wakacji

no nic dzięki za pomoc chyba ze ktoś wie to niech napiszę w temacie