Praca dla 17 latka w Poznaniu

(Mila1940) #1

Tak więc mam 17 lat,chodzę do technikum i chciałbym sobie jakoś dorobić. Praca popołudniami bo trzeba przecież pogodzić to ze szkołą. Zna ktoś może jakieś oferty lub sposoby na dorobienie sobie? Dużo nie trzeba wystarczyło by nawet 500zł na tzw rękę oczywiście miesięcznie. Wierzę, że po prostu nie jestem jedyną osobą która chce sobie dorobić

(system) #2

W jakim kierunku się uczysz?

(Kiperek) #3

Możesz spróbować udzielać korepetycji, może 500zł miesięcznie to będziesz miał problem z wyciągnięciem ale przynajmniej praca jest łatwa i przyjemna, przychodzisz do ucznia i tłumaczysz tego mu dla ciebie już banalne rzeczy, minimalny wysiłek umysłowy, a kasa jest :slight_smile:

Pozdrawiam

(Mila1940) #4

Jestem na profilu technik-informatyk. Korepetycje zależy z czego bo sam szóstkowym uczniem nie jestem :P. A co sądzicie o ulotkach? Ile można "zażądać" za sztukę?

(Kiperek) #5

No to się zainteresuj, jesteś w technikum, możesz udzielać korepetycji ludziom z gimnazjum, matematyka, fizyka, język, chemia,... Jest wiele tego, zależy czy uczujesz najlepiej. Skoro dostałeś się do szkoły średniej to jakiś poziom wiedzy powinieneś reprezentować, nie koniecznie ze wszystkiego ale jakiś swój "ulubiony" przedmiot chyba masz??

Pozdrawiam

(Łukasz14) #6

mila1094 , warto zastanowić się nad robieniem stron internetowych lub jakichś grafik na zlecenie :wink:

(Mrylec) #7

Żeby opanować dobrze html'a i css potrzebne ci będzie z pół roku... może i mniej jak się będziesz przykładał do nauki. Za stronkę można brać od 1k - 2,5k ! :smiley: olej ulotki i korepetycje :smiley:

-- Dodane 30.10.2010 (So) 20:35 --

p.s moje koleżanki roznosiły ulotki, i za prawie cały dzień dostawały po 8dych :slight_smile:

(Drobok) #8

Skąd ty to wziąłeś ? Za stronę html i css bez żadnego stażu dostanie max 500zł

2,5 to za php ajax jquery ale wątpię żeby się tego i w rok nauczył ;p

(Mila1940) #9