Praca w Google- czym się zainteresować?

Witam

na razie jestem uczniem 3 gimnazjum. Obejrzałem jakiś czas temu film o Google i strasznie przypadło mi to do gustu. Chciałbym kiedyś u nich pracować(ewentualnie coś podobnego). Zaznaczone było że doceniają indywidualne cechy, zainteresowania i osiągnięcia. Co bym chciał tam robić? a no to trudne pytanie, myślę że coś w stylu odpowiadania na zagadnienia techniczne, praca z ludźmi itp. Nie chciał bym siedzieć 8h przed pc i wracać do domu. Moje zainteresowania to informatyka(sieci, Linux) i elektronika. Mógłby mi ktoś powiedzieć jaką szkołę (profil itp) wybrać aby mieć szansę na prace w takiej branży? prosiłbym też o wskazówki czego się uczyć i co może się przydać…

zapewne chodzi Ci o liceum. musisz iść na liceum informatyczne. pamietaj jednak ze w tym kierunku musisz być dobry z fizyki, matematyki i tego typow przedmiotow, bo programowanie opiera sie wlasnie na matematyce

pozdrawiam :wink:

Ja bym Ci radził iść do technikum z profilem informatycznym = masz dyplom technika informatyka

Tak poza tym polecam poczytać :

http://blog.eldoras.com/2008/02/19/rozm … -w-google/

http://blog.eldoras.com/2008/03/13/drug … -z-google/

Może trochę stare ale jednak :]

co do szkoły po gimnazjum to myślałem o technikum elektronicznym+profil coś o Linuksie(niestety u mnie nie ma więc chyba sieci komputerowe albo mikroprocesory). Zanim zaciekawiły mnie Google myślałem coś o przesyle energii itp. Jednak może i dobrze płacą ale to chyba nudne zajęcie. Co do informatyki to wydaje mi się że ciężko bedzie o pracę w tym zawodzie. co o tym sądzicie?

p.s Jest wielu pseudoinformatyków( 4 lata technikum i nie umie projektora podłączyć…) którzy nie mają pojecia o tym co robią…

A jest gdziekolwiek :stuck_out_tongue:

Jak już to systemy operacyjne (choć i w to wątpię).

No tak, jeszcze praktycznie nic nie wiesz na temat, a już wyciągasz wnioski.

To się zdecyduj czy realizujesz swoje marzenia, czy pójdziesz tam gdzie o robotę łatwo.