Problem dot. TP-Link'a WR543G

Witam,

piszę tutaj z prośbą, oraz wielką nadzieją że mi pomożecie. Od dłuższego czasu próbowałem się dowiedzieć dlaczego nie mogę dostać się do mojego routera.

Nadawca internetowy odpowiedział, że ustawiają hasło tak by klient nie mógł wejść na router, a gdy zna się na nich sam skonfiguruje po restarcie router.

Gdy poprosiłem ‘ich’ o forwarding mojego zewnętrznego ip oraz kilku portów, skierowano mnie do jakiegoś byłego pracownika. Nigdy nie mogę go złapać ponieważ się mijamy. To jest skandal… jeden (do tego BYŁY) pracownik potrafi przekierowac porty, a do tego nie chca mi udostepnic hasla…

Aż tak dobrze nie znam się na tym, ale doczytałem na forach jak i gdzie przekierować porty oraz to ip. (potrzebne do postawienia serwera :stuck_out_tongue: każdemu należy się chwila relaksu po pracy! :D), jednak waham się przed restartem routera i tu zwracam się do Was o pomoc.

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć/odesłać do tematu (ja sam nie znalazłem, choć szukałem) jak mam skonfigurować router TP-Link WR543G pod 2 komputery tak, aby internet działał? (jeżeli znowu coś zepsuję to współlokatorka mnie powiesi xD

Chodzi mi też dokładnie skąd wziąć potrzebne dane, gdzie je wpisać bo jeżeli chodzi o reset routera to jestem zielony :frowning:

Liczę na Waszą pomoc i pozdrawiam - Łukasz aKa Jurity

PS: Przepraszam za podwójny temat (identyczny jest w dziale problemy) ale nie zauważyłem tego działu :frowning:

Sam reset routera robi się poprzez włożenie i przytrzymanie np. szpilki w specjalnym otworze znajdującym się z tyłu urządzenia. Wyjmij szpilkę z otworu kiedy na routerze zapalą się wszystkie lampki. Po tym łączysz się kablowo z routerem poprzez podpięcie się do jednego ze złącz LANowych, wpisujesz w okno adresu w przeglądarce 192.168.1.1, logujesz się jako admin - admin i już widzisz menu routera.

Specjalnie dla Ciebie kilka wskazówek dot. postawienia routera po resecie:

:arrow: Operation Mode : AP Router