Problem mamy- uczennica

Moja mama jest nauczycielka

Ma w klasie uczennice z padaczką jak powinna sie zachowywac wzgledem niej itp jak oceniac

oceniac jak kazdego !!

Tak ale mama sie boi o to zeby nie wywołać jakichs reakcji niespodziewanych

moze jakos rozmawiac

Według mnie traktowanie jej nie powinno być identyczne jak innych osób… W końcu nie jest to choroba “psychiczna” (chodzi mi o upośledzenie i te sprawy), lecz osoby chore na padaczkę to normalne osoby (bez żadnych zaburzeń) - przynajmniej takie jest moje zdanie :slight_smile:

Normalnie, padaczka nie jest chorobą psychiczną i ta uczennica może być nawet mądrzejsza od innych, zdrowych uczniów…

Jeśli lekarz nie zalecił innego trybu nauczania to dziewczynka powinna być oceniana normalnie.

Ja jestem chory na serce i nauczyciele oceniają mnie normalnie :mrgreen:

czyli boi sie o prace !!

i co z tego że chora psychicznie ma papiery od lekarza że ma chodzić do normalnej szkoły i już

moja mama też jest nauczycielem i ocenia takich uczniów normalnie chyba że mają coś nie tak w papierach :slight_smile:

z kąd wiesz u mnie w szkole kilku psychicznych było ,a w papierach byli normalni :stuck_out_tongue: dopuki ich nie wywieźli :slight_smile:

to co rodzice nie przedstawili zielonych papierow chyba nie !!

przyczyną ataków padaczki (prawidłowiej epilepsji) są:

1. urazy mózgu – wiele zmian, występujących w trakcie bezpośrednich reakcji kompensacyjnych może przyczynić się do wystąpienia drgawek. Ponadto istnieje hipoteza, że blizna glejowa powstała po urazach mózgu jest czynnikiem indukującym powstawanie ogniska padaczkowego.

   2. bodźce świetlne – częstokroć zdarza się, że bodźce świetlne (np. z gry komputerowej, naturalne migotanie ekranu komputera, oglądanie słońca przez drzewa w trakcie jazdy samochodem, dyskoteka, itp.) powodują napad padaczkowy. Często gwałtowne wyjście z ciemnego miejsca na mocne światło słoneczne może przyczynić się do napadu.