Problem o zainstalowaniu firewall

PLEASE, niech ktoś mnie HELP! Nie znam się na komputerach, no pracowac na nich jakoś trzeba. Po zainstalowaniu firewall, nie mogę sciągnąć programy ze strony dobreprogramy.pl. Klikam na okienko „pobierz plik” i nic się nie dzieje! Proszę mnie pomóc! !!


Update Tytuł zmieniony - dopasowany do tematu.

Golden Finger

Jaki Firewall (nazwa)? W opcjach programu poszukaj funkcji odpowiedzialnej za przepuszczanie przez zapore ogniowa programow.

mam Agnitum Outpost Firewall. Ale w ustawieniach nie znalazłam nichego co wskazywałoby na to że jest ta funkcja zablokowana. Może nie tam szukam :frowning:

A może program pyta Cię o jakisś zezwolenie? I ty to blokujesz :?: Zerknij w opcje programu. :?

właśnie o to chodzi, że nie ma żadnych komunikatów. Cały wiechór gapiłam sie we wszystkie opcje, jedyna rzecz związana z tą stroną, która znalazłam, była blokada w opcjach “reklamy” blokuje sie wg słowa kluczowego ADCLICK

Kiedy korzystałem z Outpost miałem problemy z otwieraniem Dobreprogramy. (jeszcze wtedy)com. Jeśli korzystasz z programu do ściągania plików wskaż go jako zaufany i zadaj mu ustawienia domyślne dla akceleratorów pobierania plików. Ktoś, kiedyś musiał przypadkowo zablokować. Przede wszystkim przestaw Outpost w tryb uczenia – nie pamiętam jak to się nazywa, prawdopodobnie kreator reguł (chyba symbolizuje go niebieska ikonka). Program powinien domyślnie startować w takim ustawieniu i jednocześnie pytać o pozwolenie dopuszczenia wszelkich nowych połączeń i programów. Możesz też odinstalować program, usunąć wszelkie klucze, zrestartować komp i zainstalować ponownie. Jeśli nie pomorze zawsze można zmienić firewall na inny z polskim interfejsem.

dzięki, spróbuję to zrobić. Ale napewno będę miała jeszcze pytania.

Bardzo proszę mnie poprowadzić: korzystam z flashget do ściągania plików, już go ustawiłam w firewall jako program zaufany, tylko nie wiem jak zadać domyślnie dla akseleratorów pobierania plików. Będę wdzięczna za pomóc.