Problem po instalacji i deinstalacji SP2 w XP Proffesional

(Jacekwach1) #1

Witam,

Proszę o pomoc, a ponieważ jestem laikiem w dziedzinie informatyki, to proszę też o bardzo prosty język :slight_smile:

Ponieważ nie miałem ostatno, żadnej ochrony antywirusowej chciałem to zmienić i wgrać na początek 30-dniową wersję G Data. Okazało się, że w związku z brakiem SP2 jest to niemożliwe. Ściągnąłem więc SP2, i już po instalacji zauważyłem, że komputer bardzo spowolnił. Mimo to wgrałem G Data, ale z powodu jeszcze wiekszego spowolnienia i wymagania przez G data wszystkich danych osobowych, chciałem odinstalować G data ii SP2. Najpierw odinstalowałem SP2 (moze to był błąd) a G Data już nie potrafię odinstalować. Nawet przy pomocy programu Revo. Ten program do dezistalacji zatrzymuje się na pierwszym etapie i pozostaje jakby zawieszony. W komputerze większości skrótów (w tym mój komputer, Mozilla, menu Start i inne) nie da sie otworzyć . Działaja tylko Moje dokumenty.

Może wraz z SP2 zainstalowałem wirusa? Niedawno miałem problem z zainstalowaniem na nowo XP: po wpisaniu klucza i ponownym uruchomieniu komputer jakby nie widział plyty w napędzie. Zrezygnowałem z ponownego wgrania systemu, ale do tej pory pojawia mi się przy uruchamianiu systemu Instalator i muszę ręcznie zmieniać z Instalatora na Windows XP. Moze w tym jest problem? Pewnie ponowne wgranie systemu rozwiazałoby problemy ale nie chciałbym tego robić.

Proszę bardzo o pomoc.

(stalesz) #2

Edytuj plik boot.ini i usuń z niego wpis Instalatora.Zainstaluj SP3.Nie spowalnia komputera,wręcz przyśpiesza.Usuń GData,zainstaluj Avasta i Spybot Serarch & Destroy.Powodzenia http://www.programosy.pl/program,window ... ack-3.html

(Jacekwach1) #3

Dzięki wielkie! Proszę tylko jeszcze o szczegóły jak edytować plik boot.ini, gdzie to jest?

(stalesz) #4