Problem po resecie biosa

Witam mam taki maz problem… jestem po resecie biosa (przekładałem zworke i wyciągałem baterie odrazu mówie nic nie pomaga… ponowne wyciąganie jej) więc tak problem polega na tym… że komputer wg. mi nie ykrywa dysku twardego… napędu DvD i stacji dyskietek… a na dodatek wyskakuje mi coś takiego:

Boot Failuter

Insert BOOT diskette in A;

Press any kay when ready

on chce jakaś dyskietke ;/ ? ale jaką :open_mouth: ?

kumpel mi mówił o jakimś botowaniu na stacje dyskietek… tylko ja jestem zielony i nie wiem o co chodzi ;/

O ile morzesz wejść w Bios to ustaw tam na Load Defauld Setup czy jakoś tak i save and exit

A i jaki to bios? Award ?

Złączono Posta : 04.08.2007 (Sob) 11:27

A czy czasem niemasz jakiejś dyskietki w stacji dyskietek ?

nie mam wsadzonej żadnej dyskietki w stacji dyskietek :frowning: a do biosa moge wejść… i biosa posiadam jakiś: Amibios Simple Setup Witlity - Version 1.19

to troche stary komp :stuck_out_tongue: bo to od siory :stuck_out_tongue:

i tam nie ma czegoś takiego jak Load Defaun Setup

Tylko:

Load Optimial Setup

Load Best Performace Seting

klikałem na te 2 opcje niestety też nie pomaga:(

http://www.buildorbuy.org/biosamiset.html

pozycja po lewej Load Fail-Safe Defaults a potem na

Save & Exit Setup

Złączono Posta : 04.08.2007 (Sob) 11:37

o to to :wink:

Złączono Posta : 04.08.2007 (Sob) 11:38

A jesli nie wykrywa dysku i dyskietek to może niepodpiołes zasilania pod nie albo coś z tasiemkami nie tak… no ale wątpie abyś o tym zapomniał:P

ech… nie pomogło :frowning: a o taśmach nie zapomniałem hehe :stuck_out_tongue:

ciągle sie dziwie o co chodzi w tym błędzie :frowning:

Masz włączone że najpierw ma czytać dyskietke

Zaraz po załadowaniu BIOSu występuje POST czyli test sprzętu gdzie na pierwszej stronie, możesz zaobserwować czy jest wykryty HDD, być może nie masz włączonego BOOTowania z dysku, kolejną sprawą jest, czy przy włączeniu dysk następuje zapalenie czerwonej diody na przednim panelu obudowy.