Witam.Usunąłem ostatnio wirusa o nazwie Jeefo i proszę o sprawdzenie mojego loga.Pozdrawiam.
Dalej widać usługę Jeefo, choć wygląda na martwą.
Zastosuj Dr.WEB CureIt
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … WEB+CureIt!
Skan dokładny, znalezione pliki lecz. Wklej log.
Wyłącz na czas skanu przywracanie systemu.
Potem log z ComboFix
viewtopic.php?p=1170959#p1170959
Podczas pobierania i skanu ComboFix’em wyłącz antywirusa i zapory.
Log z CureIt:
Log z Combofix:
Po skanie CureIt zmieniłem antywirusa z Nortona na Nod32. Z góry dzięki za pomoc.
Rozumien, że Dr.WEB już nic nie wykrywa, w jego logu nie było Jeefo, więc pewnie jest dobrze. W logu ComboFix też nic nie widać. Odinstaluj AskBarDis.
Start => Uruchom => wpisz Combofix /u lub ręcznie usuń folder C:\Qoobox i instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz na chwilę przywracanie systemu.
http://support.microsoft.com/kb/310405/pll
Wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … ntiMalware
Przeczyść dysk i rejestr CCleaner’em