Problem-Pozostałości po Jeefo(i inne)


(Michpap) #1

Witam.Usunąłem ostatnio wirusa o nazwie Jeefo i proszę o sprawdzenie mojego loga.Pozdrawiam.

http://wklej.org/id/123429/


(Henio Mazurek) #2

Dalej widać usługę Jeefo, choć wygląda na martwą.

Zastosuj Dr.WEB CureIt

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... WEB+CureIt!

Skan dokładny, znalezione pliki lecz. Wklej log.

Wyłącz na czas skanu przywracanie systemu.

Potem log z ComboFix

viewtopic.php?p=1170959#p1170959

Podczas pobierania i skanu ComboFix'em wyłącz antywirusa i zapory.


(Michpap) #3

Log z CureIt:

http://wklej.org/id/123562/

Log z Combofix:

http://wklej.org/id/123564/

Po skanie CureIt zmieniłem antywirusa z Nortona na Nod32. Z góry dzięki za pomoc.


(Henio Mazurek) #4

Rozumien, że Dr.WEB już nic nie wykrywa, w jego logu nie było Jeefo, więc pewnie jest dobrze. W logu ComboFix też nic nie widać. Odinstaluj AskBarDis.

Start => Uruchom => wpisz Combofix /u lub ręcznie usuń folder C:\Qoobox i instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz na chwilę przywracanie systemu.

http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Wykonaj pełny skan Malwarebytes Anti-Malware, jeśli coś znajdzie - usuń i wklej log.

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... ntiMalware

Przeczyść dysk i rejestr CCleaner'em